پیش بینی بورس فردا شنبه 29 اردیبهشت 1403


پیش بینی بورس فردا شنبه 29 اردیبهشت 1403

در این خبر به پیش بینی بورس فردا شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، پرداخته شده است.

در این گزارش به وضعیت بورس در هفته جاری و پیش بینی وضعیت بورس نخستین روز بورسی هفته سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ می پردازیم. بورس این روز ها سرمایه گذاران را غافلگیر می کند و هفته سوم اردیبهشت ماه را تقریبا با نوسان به پایان برد. در ادامه جزئیات وضعیت بورس این هفته را شرح داده ایم.

بورس روز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳: شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات این روز با افت ۱۰ هزار و ۸۴۷ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۲۴۴ واحد ایستاد.

در این روز، شاخص هم‌وزن در جریان معاملات این روز با چهار هزار و ۴۲۹ واحد کاهش، به ۷۳۳ هزار و ۵۱۵ واحد و شاخص قیمت با ۲ هزار و ۴۷۵ واحد کاهش به ۴۰۹ هزار و ۸۲۹ واحد رسید.

روز شنبه، معامله گران در بورس تهران با انجام ۳۲۷ هزار معامله خرید و فروش کردند که ارزش آن به بیش از ۵۱ هزار میلیارد ریال رسید و در نتیجه آن، حدود ۷ میلیارد سهم داد و ستد شد.

همچنین، نمادهای فارس، فولاد، وبملت، شپنا، خودرو و شتران بر شاخص بورس بیشترین اثر منفی را داشتند.

در این روز، شاخص کل فرابورس ایران هم امروز با ۱۹۴ واحد کاهش به ۲۴ هزار و ۶۲۵ واحد رسید.

گفتنی است معامله گران در فرابورس در این روز، حدود ۵ میلیارد سهم و اوراق مالی با انجام ۱۷۱ هزار معامله خرید و فروش کردند.

روز شنبه، نمادهای بپاس، آریا، هرمز، وسپهر، تجلی، آریان و خدیزل بر شاخص فرابورس بیشترین اثر منفی را داشتند.

بورس روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳: شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات این روز با کاهش ۱۵ هزار و ۸۷ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۹۳ هزار و ۱۹۷ واحد ایستاد.

در این روز، شاخص هم‌وزن در جریان معاملات این روز با چهار هزار و ۶۵۶ واحد کاهش، به ۷۲۸ هزار و ۸۶۵ واحد و شاخص قیمت به ۴۵۴ هزار و ۸۲۳ واحد رسید.

روز یکشنبه، معامله گران در بورس تهران با انجام ۳۴۸ هزار معامله خرید و فروش کردند که ارزش آن به بیش از ۵۵ هزار میلیارد ریال رسید و در نتیجه آن، حدود ۷ میلیارد و ۵۰۰ سهم داد و ستد شد.

در این روز، نمادهای فارس، فملی، وبملت، شپنا، شبندر، پارسان و ‌وتجارت بر شاخص بورس بیشترین اثر منفی داشتند.

روز ۲۳ اردیبهشت ماه، شاخص کل فرابورس ایران هم با ۱۹۱ واحد افت به ۲۴ هزار و ۴۳۳ واحد رسید.

روز یکشنبه، معامله گران در فرابورس نزدیک به هفت میلیارد سهم و اوراق مالی با انجام ۱۸۳ هزار معامله خرید و فروش کردند.

در این روز، نمادهای بپاس، شگایا، هرمز، وسپهر، غضینو، آریان و ارفع بر شاخص فرابورس بیشترین اثر منفی گذاشتند.

بورس روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳: شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات روز دوشنبه، با سقوط ۳۲ هزار و ۳۹۱ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۶۰ هزار و ۷۸۰ واحد ایستاد.

در این روز، شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز دوشنبه با ۱۲ هزار و ۸۰۱ واحد افت، به ۷۱۶ هزار و ۶۳ واحد و شاخص قیمت هم وزن با هفت هزار و ۱۴۴ واحد کاهش به ۳۹۹ هزار و ۶۱۰ واحد رسید.

روز دوشنبه، معامله گران در بورس تهران با انجام ۳۵۷ هزار معامله خرید و فروش کردند که ارزش آن به حدود ۳۹ هزار میلیارد ریال رسید و در نتیجه آن، حدود ۷ میلیارد و ۳۸۳ میلیون سهم داد و ستد شد.

روز ۲۴ اردیبهشت ماه، نمادهای فملی، فولاد، فارس، شپنا، وبملت و شستا بر شاخص بورس بیشترین اثر منفی را داشتند.

در این روز، شاخص کل فرابورس ایران با ۱۹۱ واحد افت به ۲۴ هزار و ۴۳۳ واحد رسید.

روز دوشنبه، معامله گران در فرابورس نزدیک به هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۱۷۰ هزار معامله خرید و فروش کردند.

همچنین، نمادهای آریا، بپاس، مارون، خاور، وسپهر، هرمز و آریان، بر شاخص فرابورس بیشترین اثر منفی را داشتند.

بورس روز ۲۹ اردیبهشت ماه صعود می کند؟

بورس روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳: شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات روز سه‌ شنبه با افزایش ۴ هزار و ۲۷۵ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۶۵ هزار و ۶۹۸ واحد ایستاد.

در این روز، شاخص هم‌وزن در جریان معاملات این روز با ۴۳۳ واحد افت، به ۷۱۵ هزار و ۷۴۱ واحد و شاخص قیمت هم وزن با ۲۴۲ واحد ریزش به ۳۹۹ هزار و ۱۶۹ واحد رسید.

روز سه شنبه، معامله‌گران در بورس تهران با انجام ۳۱۰ هزار معامله خرید و فروش کردند که ارزش آن به حدود ۳۸ هزار میلیارد ریال رسید و در نتیجه آن، حدود ۶ میلیارد سهم داد و ستد شد.

روز ۲۵ اردیبهشت ماه، نمادهای فملی، فولاد، وامید، شستا و شپنا بر شاخص بورس بیشترین اثر مثبت را داشتند.

در این روز، شاخص کل فرابورس ایران با ۴۷ واحد ریزش به ۲۳ هزار و ۹۲۷ واحد رسید.

روز سه شنبه، معامله‌گران در فرابورس نزدیک به سه میلیارد و ۹۷۰ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۱۶۱ هزار معامله خرید و فروش کردند.

همچنین، نمادهای مارون، بپاس، ارفع، آریا، خاور و بساما، بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

بورس روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ چگونه گذشت؟

بورس روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳: شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات این روز با افت یک هزار و ۷۵ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۶۴ هزار و ۴۹۷ واحد ایستاد.

روز چهارشنبه، شاخص هم‌وزن در جریان معاملات این روز با یک هزار و ۶۷۰ واحد کاهش به ۷۱۴ هزار و ۵۹ واحد و شاخص قیمت هم وزن با ۹۳۰ واحد سقوط به ۳۹۸ هزار و ۸۸ واحد رسید.

در این روز، معامله‌گران در بورس تهران با انجام ۳۳۶ هزار معامله خرید و فروش کردند که ارزش آن به حدود ۴۵ هزار میلیارد ریال رسید و در نتیجه آن، حدود ۶ میلیارد و ۴۲۷ میلیون سهم داد و ستد شد.

روز ۲۶ اردیبهشت ماه، نمادهای فملی، وامید و اپال بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای فارس، فخوز، شپنا و خودرو بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

روز چهارشنبه، شاخص کل فرابورس ایران با ۸۸ واحد ریزش به ۲۳ هزار و ۸۳۸ واحد رسید.

در این روز، معامله‌گران در فرابورس نزدیک به چهار میلیارد سهم و اوراق مالی با انجام ۱۹۷ هزار معامله خرید و فروش کردند.

همچنین، نمادهای بپاس، ارفع، خاور، مارون، تجلی و بساما، بیشترین اثر منفی و نماد تماوند بر شاخص فرابورس بیشترین اثر مثبت را داشتند.

پیش بینی بورس هفته چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

وضعیت شاخص کل بورس در هفته سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳: روز شنبه شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات این روز با افت ۱۰ هزار و ۸۴۷ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۲۴۴ واحد ایستاد. روز یکشنبه شاخص کل بورس تهران نسبت به روز شنبه بیش از ۴ هزار واحد سقوط کرد و در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۹۳ هزار و ۱۹۷ واحد متوقف شد. روز دوشنبه شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات روز دوشنبه، این شاخص با سقوط سنگین ۳۲ هزار و ۳۹۱ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۶۰ هزار و ۷۸۰ واحد ایستاد. روز سه شنبه، شاخص کل بورس با افزایش ۴ هزار و ۲۷۵ واحدی تغییر مسیر داد و در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۶۵ هزار و ۶۹۸ واحد ایستاد. روز چهارشنبه شاخص کل بورس تهران در آخرین روز بورس این هفته با افت یک هزار و ۷۵ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۶۴ هزار و ۴۹۷ واحد ایستاد و بورس این هفته را به پایان برد.

پیش بینی بورس شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

وضعیت شاخص فرابورس ایران در هفته سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳: روز شنبه شاخص فرابورس ایران با ۱۹۴ واحد افت به ۲۴ هزار و ۶۲۵ واحد رسید. روز یکشنبه شاخص کل فرابورس ایران هم نسبت به روز شنبه افت کرد. روز دوشنبه شاخص کل فرابورس ایران با ۱۹۱ واحد کاهش به ۲۴ هزار و ۴۳۳ واحد رسید. روز سه شنبه، شاخص کل فرابورس ایران نسبت به روز گذشته خود سقوط کرد. روز چهارشنبه شاخص کل فرابورس ایران با ۸۸ واحد ریزش به ۲۳ هزار و ۸۳۸ واحد رسید و این هفته را به پایان برد.

کدام نمادها بر بورس هفته سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ اثر مثبت گذاشتند؟

نمادهای تاثیرگذار بر شاخص بورس هفته سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳: روز شنبه، نمادهای فارس، فولاد، وبملت، شپنا، خودرو و شتران بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس داشتند. روز یکشنبه نمادهای فارس، فملی، وبملت، شپنا، شبندر، پارسان و ‌وتجارت بر این شاخص اثر منفی گذاشتند. روز دوشنبه نمادهای فملی، فولاد، فارس، شپنا، وبملت و شستا بر شاخص بورس اثر منفی گذاشتند. روز سه شنبه نمادهای فملی، فولاد، وامید، شستا و شپنا بر شاخص بورس بیشترین اثر مثبت را داشتند. روز چهارشنبه، نمادهای فملی، وامید و اپال بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای فارس، فخوز، شپنا و خودرو بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

بورس شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به سمت صعود می رود؟

باتوجه به وضعیت ریزشی شاخص کل بورس و فرابورس و نوسانات در این هفته و همچنین نمادهای تاثیر گذار بر این شاخص ها، نمی توان به بورس هفته چهارم اردیبهشت ماه امیدوار بود و احتمال سقوط بورس براساس وضعیت بورس در هفته سوم اردیبهشت بیشتر از صعود است، البته باید منتظر ماند که ببینیم چه اتفاقی و اخباری در بورس هفته آینده رخ خواهد داد؟ و همچنین ممکن است بورس دوباره ناگهانی مسیر خود را تغییر دهد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


شاخص بورس امروز و یک هفته اخیر را در اینجا ببینید