بخشش جان به کودک دوساله توسط زهرا علی‌ اکبری بانوی خبرنگار و معلم شیرازی + عکس


بخشش جان به کودک دوساله توسط زهرا علی‌ اکبری بانوی خبرنگار و معلم شیرازی + عکس

به گزارش رکنا، زهرا علی‌اکبری خبرنگار شیرازی که پیشتر با گزارش و اخبارش درد و رنج جامعه و مردم شهر و سرزمینش یا مطالبات و شیرینی‌ها و دستاوردها را به مخاطبان می‌رساند و در برهه‌ای دیگر معلمی...

به گزارش رکنا، زهرا علی‌اکبری خبرنگار شیرازی که پیشتر با گزارش و اخبارش درد و رنج جامعه و مردم شهر و سرزمینش یا مطالبات و شیرینی‌ها و دستاوردها را به مخاطبان می‌رساند و در برهه‌ای دیگر معلمی و انسان‌سازی کرده و در تربیت نسلی آگاه کوشا بوده این روزها با عمل به مسئولیت اجتماعی از نوعی دیگر جان کودک ۲ ساله را نجات داد.

اهدای قسمتی از کبد این بانوی خبرنگار به کودکی که در اثر یک بیماری نادر مادرزادی دچار نارسایی شدید کبد شده‌بود، در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز با موفقیت انجام شد.

زهرا علی‌اکبری در این باره گفت: احساس نوع دوستی و مسئولیت‌های اجتماعی باعث می شود انسان گاهی با قلم، قدم، زبان و حتی لبخند بتوانیم پاسخگوی خداوند و وجدان خود باشد.

وی افزود: جرقه اهدای عضو از بیش از ۲ سال پیش و با تکمیل فرم اهدای عضو در من زده شد اما در آن ایام نمی‌دانستم که اهدا عضو از فرد زنده به شخص زنده دیگر امکان پذیر است اما طی سال‌های گذشته با این موضوع آشنا شدم.

علی اکبری ادامه داد: با اطلاع از اینکه یکی از کودکان اطرافیانم به دلیل اختلال پیش رونده کبدی نیازمند پیوند سریع کبد است اعلام آمادگی کردم که بعد از آزمایشات لازم این امکان فراهم شد.

وی با اشاره به سختی های پیوند کبد برای فرد اهدا کننده گفت: باوجود همه این سختی ها اما شیرینی و حس زیبایی مادرانه ای بعد از اهدای عضو در انسان برانگیخته می‌شود که با هیچ حس دیگری قابل مقایسه نیست.

زهرا علی اکبری ،خبرنگار و گزارش نویسی در خبرگزاری فارس و تدریس فیزیک را در کارنامه کاری خود دارد.


بخشش جان به کودک دوساله توسط زهرا علی‌ اکبری بانوی خبرنگار و معلم شیرازی + عکس

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...