مجلس دوازدهم رئیس نخواهد داشت؛ مبصر خواهد داشت


مجلس دوازدهم رئیس نخواهد داشت؛ مبصر خواهد داشت

یک فعال سیاسی اصولگرا، گفت: شروع چندان مناسبی را برای مجلس دوازدهم شاهد نیستیم.

محمد مهاجری گفت: مجلس دوازدهم رئیس نخواهد داشت و مبصر خواهد داشت. دلیلش این است که مجلس دوازدهم از چهره‌های ملی تقریبا تهی است و می‌شود گفت شخصیت‌های رده دوم و سوم سیاسی در این مجلس دارند برای پست ریاست دعوا می‌کنند؛ چه آقای قالیباف باشد که به نظر من هرگز یک چهره درجه اول نبوده و چه آقایان ذوالنور، آقاتهرانی و متکی.

به گزارش جماران، بخش‌های مهم این گفتگو را در ادامه می‌خوانید:

- مجلس یازدهم در سال ۱۴۰۰ یک کار بسیار زشتی کرد که تعداد زیادی از نمایندگانش به آقای رئیسی نامه نوشتند و از ایشان دعوت کردند که کاندیدای رئیس جمهوری شود. معنای این یک چک سفید امضاء به آقای رئیسی. الآن مجلس دوازدهم مواجه است با انتخاباتی که سال آینده برگزار خواهد شد و لازم است که نه تنها آن چک سفید را ندهد، بلکه از همین ابتدای کار یک هشدار جدی به دولت آقای رئیسی بدهد که ممکن است با مشکلاتی مواجه شود، اگر روند فعلی را اصلاح نکند.

- معمولا این طوری است که ما اصولگرا‌ها هر وقت رقیب جدی نداریم به جان خودمان می‌افتیم. این اتفاق قبلا هم افتاده و الآن هم متأسفانه تکرار شده است. بنابراین، تصوری را در جامعه به وجود آورد که این مجلس زاییده یک نوع پول‌های ناسالمی است که برای آن خرج شده است؛ در تبلیغات انتخاباتی یا توسط جناح‌هایی که کاندیداساز بودند و به هر حال دستی در معرفی کاندیدا‌ها داشتند.

- شروع چندان مناسبی را برای مجلس دوازدهم شاهد نیستیم و لازمه‌اش این است که مجلس دوازدهم این اتهام نحس را از دامن خودش پاک کند.

- من معتقدم مجلس دوازدهم رئیس نخواهد داشت و مبصر خواهد داشت. دلیلش این است که مجلس دوازدهم از چهره‌های ملی تقریبا تهی است و می‌شود گفت شخصیت‌های رده دوم و سوم سیاسی در این مجلس دارند برای پست ریاست دعوا می‌کنند؛ چه آقای قالیباف باشد که به نظر من هرگز یک چهره درجه اول نبوده و چه آقایان ذوالنور، آقاتهرانی و متکی. به نظرم این‌ها هیچ وقت چهره‌های درجه یک سیاسی نبوده‌اند که الآن دارند خودشان را برای ریاست مجلس مطرح می‌کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پزشکیان: سفره‌های مردم روز به روز بی‌رنگ می‌شود