علی اکبری خطیب نماز جمعه تهران: اجازه بدهید از مجلس بابت تعطیلی روز شنبه‌ها گلایه کنیم


علی اکبری خطیب نماز جمعه تهران: اجازه بدهید از مجلس بابت تعطیلی روز شنبه‌ها گلایه کنیم

«به جامعه مومنین برخورد؛ شاید دلایل خود را داشته باشند، اما شورای نگهبان فرصت دارد آن را حل و فصل کند.»

خطیب نماز جمعه تهران به مصوبه اخیر مجلس مبنی بر تعطیلی شنبه‌ها اشاره کرد و گفت: اجازه بدهید از مجلس بابت تعطیلی روز شنبه‌ها گلایه کنیم.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران که در محل دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: خدا را شکر باران رحمت الهی سراسر میهن را گرفت. انشاءالله سال پُر بارشی پیش رو خواهیم داشت. برخی مناطق بخصوص مشهد مقدس گرفتار سیلاب شد و غافلگیری رخ داد، با خانواده جان باختگان همدردی می‌کنیم و انشاءالله برای مسئولان این یک درس باشد؛ ظاهرا سال‌هایی کم بارش و آمادگی‌ها کم بود، باید آمادگی باشد تا خسارت‌ها جانی کم باشد.

خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه فرصت برگزاری نمایشگاه کتاب، یاد کتابخوانی و مطالعه را در کشور زنده می‌کند، افزود: از همین امروز نیم ساعت برای مطالعه وقت اختصاص دهیم، آن‌هایی هم که فرصت می‌گذارند، نیم ساعت اضافه کنند؛ راهی جز مطالعه مفید برای رشد فرهنگی نداریم. جزو معدود کشور‌هایی هستیم که با این کیفیت و کمیت این رخداد در آن برگزار می‌شود و حضور رهبر فرزان با این میزان علاقه به کتاب برای جوانان یک فرصت تاریخی است.

حاج علی اکبری به مصوبه اخیر مجلس مبنی بر تعطیلی شنبه‌ها اشاره و تصریح کرد: اجازه بدهید از مجلس بابت تعطیلی روز شنبه‌ها گلایه کنیم به جامعه مومنین برخورد؛ شاید دلایل خود را داشته باشند، اما شورای نگهبان فرصت دارد آن را حل و فصل کند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

20 متن و پیام تبریک تولد پسرم