پایان رابطه جنیفر لوپز و بن افلک


پایان رابطه جنیفر لوپز و بن افلک

مجله "این تاچ" ادعا کرد که یک "منبع آگاه" به آن‌ها گفته است که رابطه این زوج هنری به پایان رسیده است. این منبع ادعا کرد: "آن‌ها نزدیک به دو دهه صبر کردند تا دوباره با هم باشند، اما در نهایت نتوانستند رابطه را حفظ کنند.

بن افلک و جنیفر لوپز در میان گزارش‌هایی از تنش در ازدواجشان، ۴۷ روز است که در انظار عمومی با همدیگر دیده نشده‌اند. آخرین باری که این زوج مشهور عکسی از خود منتشر کردند، به ۳۰ مارس بازمی‌گردد که دست در دست هم در خیابان‌های نیویورک سیتی قدم می‌زدند.

به گزارش فرارو به نقل از ایندیپندنت؛ جنیفر لوپز، خواننده ۵۴ ساله، اخیراً زمان زیادی را در شهر نیویورک گذرانده است. او علاوه بر تبلیغ فیلم جدیدش در نتفلیکس به نام "اطلس"، به عنوان یکی از برگزارکنندگان مت گالا امسال، در پله‌های موزه متروپولیتن نیز حضور داشته است.

لوپز همچنین مشغول فیلمبرداری "بوسه زن عنکبوتی" بود، فیلمی بر اساس موزیکال مشهور برادوی در سال ۱۹۹۳ که بر اساس رمان انقلابی مانوئل پویگ در سال ۱۹۷۶ ساخته شده است. در این فیلم، دییگو لونا بازیگر سریال Andor نیز حضور دارد.

در همین حال، گزارش شده است که بن افلک، کارگردان برنده اسکار، ۵۱ ساله، در حال فیلمبرداری "حسابدار ۲" در ساحل غربی است و همچنین در مراسم شوخی‌پردازی (Roast) تام بریدی در ۵ می شرکت کرده است. عدم حضور آن‌ها در انظار عمومی و انجام ملاقات‌های عمومی به صورت انفرادی، باعث ایجاد شایعات زیادی شده است.

روز چهارشنبه، مجله "این تاچ" ادعا کرد که یک "منبع آگاه" به آن‌ها گفته است که رابطه این زوج هنری به پایان رسیده است.

این منبع ادعا کرد: "آن‌ها نزدیک به دو دهه صبر کردند تا دوباره با هم باشند، اما در نهایت نتوانستند رابطه را حفظ کنند. آن‌ها همیشه به یکدیگر عشق خواهند ورزید، اما او نمی‌تواند او را کنترل کند و او نمی‌تواند او را تغییر دهد. هیچ راه ممکنی برای ادامه این رابطه وجود نداشت. "

این منبع آگاه به مجله گفت که بن افلک از خانه مجللشان خارج شده است تا "بر کار و فرزندانش تمرکز کند. "

در همین حال، وبسایت TMZ نیز گمانه‌زنی کرده است که بن افلک به طور دائم در خانه خود در برنت‌وود اقامت دارد و ادعا می‌کند که این خبر را با عکسی از او که با سرعت از خانه‌اش دور می‌شود، تایید کرده است.

این زوج مشهور - که اولین زوج قدرتمند بودند که نامشان را ترکیب کردند و "بنیفِر" نامیده شدند - یک رابطه عاشقانه عمومی پر فراز و نشیب داشته‌اند که از سال ۲۰۰۱ آغاز شد، زمانی که آن‌ها در فیلم "جیلی" با نقد‌های منفی روبرو شدند.

این زوج برای ۱۸ ماه مورد توجه عمومی قرار گرفتند. مجلات زرد در آن زمان هر حرکت آن‌ها را پوشش دادند، از بازی در فیلم دیگری به نام "دختر جرسی" تا فیلمبرداری موزیک ویدیوی مشهور جنیفر لوپز به نام "جنی از بلاک. "

چهار ماه بعد، آن‌ها از هم جدا شدند، اما همچنان با هم در ارتباط بودند و از یکدیگر به نیکی یاد می‌کردند. بن افلک در برنامه تلویزیونی "لایو" در سال ۲۰۰۸، زمانی که از او درباره این رابطه پرسیده شد، اظهار داشت که هیچکدام از آن‌ها چنین توجه شدیدی را پیش‌بینی نکرده بودند. او گفت: "ما عاشق هم شدیم، هیجان‌زده بودیم و شاید بیش از حد در دسترس بودیم."

بعداً در سال ۲۰۱۷، جنیفر لوپز نیز با افلک هم‌عقیده شد و به مجله ووگ گفت که احساس کرده است توسط پوشش رسانه‌ای زرد در طول رابطه پرشور آن‌ها "پاره پاره" شده است.

هر دوی آن‌ها وارد روابط دیگری با افراد مشهور شدند.

این زوج قدرتمند در سال ۲۰۲۱ دوباره رابطه خود را از سر گرفتند. سال بعد، آن‌ها در ژوئیه در لاس وگاس دیده شدند و سپس در اوت یک مراسم باشکوه در ملک ۸۷ هکتاری بن افلک در خارج از ساوانا، جورجیا برگزار کردند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس/ عروسک تتلو در کلیپ حسین تهی که بیشتر شبیه جناب خان است!