جزئیات جدید از پرونده فساد مالی باشگاه فوتبالی در کرمان


جزئیات جدید از پرونده فساد مالی باشگاه فوتبالی در کرمان

در پی تشکیل پرونده فساد مالی در یکی از باشگاه‌های فوتبال استان کرمان، مدیرعامل و معاون فنی این باشگاه اقرار به اهدای 231 سکه تمام بهار آزادی به افرادی تحت عنوان حمایت و حق‌السکوت کرده‌اند‌.

جزئیات جدید از پرونده فساد مالی باشگاه فوتبالی در کرمان

به گزارش راهبرد معاصر، رئیس کل دادگستری استان کرمان در روزهای گذشته از تشکیل پرونده با موضوع اتهام فساد مالی در یکی از باشگاه‌های فوتبال در استان کرمان خبر داد.براساس اخبار منتشرشده چند نفر از مسئولان سابق این باشگاه تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند و تحقیقات تکمیلی در حال انجام است.

بر اساس اخبار منتشر شده، در رابطه با این پرونده مدیرعامل یک باشگاه و معاون فنی باشگاه اقرار به اهدای دویست و سی و یک سکه تمام بهار آزادی به افرادی در فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ برتر، کمیته داوران (تحت عنوان حمایت) و سردبیران خبر ورزشی (تحت حق‌السکوت) کرده‌اند‌.

جزئیات سکه‌های پرداخت شده به شرح زیر است: ۱. خ- الف از مسوولین فدراسیون فوتبال تعداد بیست عدد سکه بهار آزادی ۲. ف م در ۲ مرحله‌، هر مرحله حدود بیست الی بیست‌وپنج عدد سکه بهار آزادی۳. س م از مسوولین سازمان لیگ بیست الی بیست‌وپنج عدد سکه بهار آزادی۴. پ - ر ، از روزنامه نگاران و سردبیران ورزشی فقط در این پرونده و در یک مورد تعداد بیست‌وپنج عدد سکه بهار آزادی۵. م ه تعداد بیست‌وپنج عدد سکه بهار آزادیبه گزارش فارس، گفتنی است پیش از این، شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه، پنج نفر از افراد در کمیته داوران و اعضای فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و یک روزنامه‌نگار ورزشی جهت ادای توضیحات به دستگاه قضایی استان احضار و دعوت شده‌اند./ فارس


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...