آموزش و پرورش: دانش‌آموزان نگران دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نباشند


آموزش و پرورش: دانش‌آموزان نگران دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نباشند

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش با بیان اینکه دانش‌آموزان نگران دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نباشند، گفت: امکان دریافت کارت ورود به جلسه تا یک ساعت قبل از آزمون وجود دارد.

آموزش و پرورش: دانش‌آموزان نگران دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نباشند

به گزارش راهبرد معاصر. تعدادی از مخاطبان این خبرگزاری با ثبت پویشی با عنوان «انتقاد از عدم صدور به موقع کارت ورود به جلسه امتحانات نهایی 1403»، خواستار پیگیری شدند.بر اساس اعلام مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، امکان دریافت کارت ورود به جلسه تا یک ساعت قبل آزمون وجود دارد و اگر دانش‌آموزی نتواند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کند راه حل جایگزین برای احراز هویت پیش بینی شده است .

محسن زارعی رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش در این خصوص گفت: امکان دریافت کارت ورود به جلسه تا یک ساعت قبل آزمون وجود دارد و دانش آموزان نگران دریافت کارت ورود به جلسه نباشند.وی افزود: در صورت نیاز، امکان راه حل جایگزین برای احراز هویت و ورود دانش‌آموزان برای ورود به حوزه امتحانات وجود دارد و دانش آموزان بدون نگرانی برای آزمون آماده شوند.

زارعی اضافه کرد: امکان دریافت آدرس محل حوزه امتحانات از طریق مدرسه و واحدهای سنجش مناطق وجود دارد. اگر دانش‌آموزی به هر دلیلی نتواند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کند امکان احراز هویت با کارت شناسایی معتبر وجود دارد. /فارس


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جملات تولدت مبارک پسرم (جملات زیبای تبریک تولد مادر به پسر)