بی‌غم روی نیمکت مس در فصل جدید؛/ تبریزی‌ها با مربی خود تا پایان 1403 ادامه می‌دهند


بی‌غم روی نیمکت مس در فصل جدید؛/ تبریزی‌ها با مربی خود تا پایان 1403 ادامه می‌دهند

حمید بی‌غم سرمربی 49 ساله تیم مس‌سونگون ورزقان قرارداد خود را تا پایان فصل 1403 تمدید کرد و لیست مدنظر بازیکنانش را به مدیرعامل باشگاه ارائه داد.

به گزارش "ورزش سه"، در زمستان 1402 با برکناری اسماعیل تقی‌پور هدایت تیم مس‌سونگون ورزقان را برعهده گرفت و با توجه به روزهای سختی که لاله‌های نارنجی پشت سر گذاشته بودند، مشخص بود که حمید بی‌غم اصلا کار آسانی را در این تیم پیش رو خود نخواهد داشت. با این حال سرمربی مشهدی این ریسک را پذیرفت و پس از سال‌ها روی نیمکت پرافتخارترین تیم فوتسال ایران نشست. در مقطع مربیگری او، مس‌سونگون اوج و فرودهایی را داشت که می‌توان به شکست برابر گهر زمین در سیرجان و همچنین پیروزی بزرگ در ال‌کلاسیکو برابر گیتی‌پسند اشاره داشت که به قهرمانی تاریخی اصفهانی‌ها مُهر باطل زد. به هر حال، مس‌سونگون و حمید بی‌غم در فصل گذشته با جایگاه دومی از خط پایان عبور کردند.

2022864

بی‌غم پیش از این، به عنوان سرمربی در باشگاه مس‌سونگون منصوب شده بود و نقطه عطف کارنامه درخشان دوران مربیگری او با لاله‌های نارنجی پیوند خورده است. قهرمانی با مس‌سونگون در لیگ برتر فصل 1396 و مهم‌تر از آن موفقیت در جام باشگاه‌های آسیا 2018 که بی‌غم را بهترین مربی ایران و هفتمین مربی برتر جهان تبدیل کرد.

مربی مطرح ایرانی، در سال‌های 2018 و 2021 به عنوان بهترین مربی ایران شناخته شده است و قهرمانی با تیم گیتی‌پسند اصفهان در سال 1390، از دیگر دستاوردهای مربیگری وی خواهد بود.

بی‌غم، سیاهه بازیکنان مدنظرش را به مدیران باشگاه ارائه داده است و باید پس از تمدید با ستاره‌های تیم، منتظر چند خرید پر سر و صدا از مسی‌ها بود.

2022865

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟