پوستکوگلو: بازی سیتی بدترین تجربه مربی‌گری‌ام بود!


پوستکوگلو: بازی سیتی بدترین تجربه مربی‌گری‌ام بود!

آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام، می‌گوید دیدار مقابل منچستر سیتی بدترین تجربه مربی‌گری او بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدار این فصل لیگ برتر، تاتنهام روز یکشنبه از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف شفیلد یونایتد می‌رود. آنها در جدول با ۶۳ امتیاز در رتبه پنجم قرار دارند و پس از از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان، برای کسب سهمیه لیگ اروپا تلاش می‌کنند. آنگه پوستکوگلو که پس از شکست در بازی گذشته مقابل منچستر سیتی اظهارات عجیبی را در انتقاد از باشگاه تاتنهام به زبان آورد، در نشست خبری پیش از بازی با شفیلد شرکت کرد.

غایبان تیم؟
تنها کسی که مشخص نیست به بازی برسد یا نه، لوسلسو است. او در بازی با سیتی از ناحیه زانو دچار مصدومیت کوچکی شد و پس از آن با تیم تمرین نکرد. باید ببینیم فردا در تمرینات خواهد بود یا نه.

تغییرات تیم نسبت به بازی با سیتی؟
فکر نمی‌کنم تغییر خاصی داشته باشیم. جز لوسلسو که گفتم ممکن است نتواند بازی کند بقیه تیم را در اختیار داریم و به احتمال زیاد با همان ترکیب بازی خواهیم کرد.

2022862

اتفاقات سه‌شنبه‌ شب و صحبت‌هایتان در کنفرانس خبری؟
احتمالاً بدترین تجربه مربی‌گری زندگی من بود. چون بسیار نگران بودم و اگر سیتی به راحتی پیروز می‌شد هواداران حرفه‌ای بودن من را زیر سوال می‌بردند که یکی از خط قرمزهای من است.

نقل و انتقالات تابستانی؟
بازیکنانی را مدنظر داریم و با باشگاه درباره آنها صحبت خواهیم کرد. کسانی را به تیم اضافه خواهیم کرد که به رفع مشکلات فعلی کمک کنند.

ارزیابی این فصل؟
ما می‌خواستیم بهتر باشیم و سهمیه لیگ قهرمانان را بگیریم اما وضعیت این است رفیق. فوتبال ادامه دارد ‌و ما باید تلاش کنیم ابتدا بازی آخر را ببریم و سپس در فصل جدید به اهداف‌مان برسیم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پوستر متفاوت استقلال: عملیات رسیدن به دستگردی!