گوشی گلکسی زد فولد 6 سامسونگ در Geekbench ظاهر شد


گوشی گلکسی زد فولد 6 سامسونگ در Geekbench ظاهر شد

تنها دو ماه با معرفی و عرضه نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ فاصله داریم. حالا که به این رویداد نزدیک شده‌ایم، گلکسی زد فولد 6 در پایگاه بنچمارک Geekbench 6 ظاهر شده و می‌توانیم پردازنده مورد استفاده در این گوشی را با اطمینان اعلام کنیم. علاوه بر...

تنها دو ماه با معرفی و عرضه نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ فاصله داریم. حالا که به این رویداد نزدیک شده‌ایم، گلکسی زد فولد 6 در پایگاه بنچمارک Geekbench 6 ظاهر شده و می‌توانیم پردازنده مورد استفاده در این گوشی را با اطمینان اعلام کنیم. علاوه بر این، وجود نسخه‌ای با 12 گیگابایت حافظه رم نیز تایید شده است.

نسل بعدی گوشی‌های تاشو سامسونگ یعنی Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6 قرار است در تاریخ 10 جولای (۲۰ تیر ۱۴۰۳) از راه رسیده و علی‌رغم تمام شایعات موجود پیرامون آن‌ها، برخی از مشخصات فنی همچنان نامشخص است.

گلکسی زد فولد 6 در پایگاه بنچمارک Geekbench 6

با این وجود، یکی از این دو برابر امروز در پایگاه داده اپلیکیشن بنچمارک Geekbench 6 ظاهر شده و آنچه همه در انتظارش بودیم را افشا کرده است.

تایید تراشه گلکسی زد فولد 6 در پایگاه بنچمارک Geekbench 6

به گزارش Gsmarena، تصاویر مرتبط با پایگاه داده گیک‌بنچ 6 که در فضای مجازی منتشر شده، حاکی از آن است که گوشی گلکسی زد فولد 6 به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 ساخت کوالکام مجهز شده است.

گلکسی زد فولد 6 در پایگاه بنچمارک Geekbench 6

این تراشه هشت هسته‌ای کوالکام فرکانس پایه 2.26 گیگاهرتز را به ثبت رسانده است.

گوشی مورد بحث در بنچمارک Geekbench 6 برای تست‌های تک هسته‌ای امتیاز 1964 و برای تست‌های چند هسته‌ای نیز امتیاز 6619 را به ثبت رسانده که نسبت به سایر محصولات مجهز به تراشه Snapdragon 8 Gen 3 کمی پایین‌تر است.

گلکسی زد فولد 6 در پایگاه بنچمارک Geekbench 6

البته این پایین بودن امتیاز منطقی به نظر می‌رسد، چرا که با یک محصول معرفی نشده و احتمالاً نمونه مهندسی سروکار داریم که برای بارهای کاری مختلف بهینه‌سازی نشده است. شرکت‌های تولیدکننده گوشی هوشمند معمولاً پیش از عرضه محصول نهایی تغییراتی در این راستا انجام می‌دهند. بنابراین، آنچه در زمان عرضه به دست ما می‌رسد احتمالاً امتیاز بالاتری را کسب خواهد کرد.

در همین رابطه بخوانید:

- گوشی گلکسی زد فولد 6 سامسونگ با همان دوربین Z Fold 5 عرضه می‌شود؛ نوآوری در دنیای تاشوها رو به پایان است!

پایگاه گیک‌بنچ 6 همچنین یکی از گزینه‌های حافظه رم را برای این گوشی تایید کرده است. بر اساس این اطلاعات، امکان انتخاب گلکسی زد فولد 6 با حافظه رم 12 گیگابایتی وجود خواهد داشت.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟