موتورولا گوشی قدرتمند Moto X50 Ultra را معرفی کرد؛ با اسنپدراگون 8 اس نسل سه و شارژر 125 واتی


موتورولا گوشی قدرتمند Moto X50 Ultra را معرفی کرد؛ با اسنپدراگون 8 اس نسل سه و شارژر 125 واتی

موتورولا به تازگی از گوشی هوشمند جدیدی با عنوان Moto X50 Ultra رونمایی کرده است که بیش از هرچیز به دلیل بهره‌مندی از قابلیت‌های عالی نظیر نمایشگر P-OLED و با وضوح 1.5K، تراشه اسنپدراگون 8 اس نسل سه و دوربین سه‌گانه مورد توجه قرار دارد. موتورولا...

موتورولا به تازگی از گوشی هوشمند جدیدی با عنوان Moto X50 Ultra رونمایی کرده است که بیش از هرچیز به دلیل بهره‌مندی از قابلیت‌های عالی نظیر نمایشگر P-OLED و با وضوح 1.5K، تراشه اسنپدراگون 8 اس نسل سه و دوربین سه‌گانه مورد توجه قرار دارد. موتورولا اعلام کرده است که این گوشی هوشمند عرضه مجددی از گوشی Edge 50 Ultra است که چندی پیش معرفی شد.

Moto X50 Ultra نام نسل جدید از گوشی‌های بالارده شرکت موتورولا است که امروز از سوی این شرکت رونمایی شد. بنا به گفته این شرکت عرضه گوشی Moto X50 Ultra از هفته آینده آغاز خواهد شد و برای نسخه پایه از آن قیمت 554 دلاری در نظر گرفته شده است.

طراحی گوشی Moto X50 Ultra

براساس گزارش Gsmarena، موتورولا برای این گوشی یک نمایشگر با حاشیه‌های باریک و خمیده در نظر گرفته که این موضوع به زیبایی‌های آن افزوده است. همچون بسیاری از گوشی‌های بالارده امروزی در بالای نمایشگر این گوشی یک بریدگی دایره‌ای شکل دیده می‌شود که دسترسی به دوربین سلفی آن را ممکن می‌کند. در پنل پشتی این گوشی نیز می‌توان دوربین سه گانه آن را مشاهده کرد که در جزیره‌ای مربع شکل همراه با فلش LED در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

موتورولا برای این گوشی در بخش بدنه و ساخت نیز چیزی کم نگذاشته است. بدنه این گوشی به صورت یکپارچه از آلومینیوم تولید شده است و حتی شاهد حضور استاندارد IP68 نیز در آن هستیم. این استاندارد محافظت در برابر آب و گرد و خاک را برای این گوشی فراهم می‌کند. برای محافظت از نمایشگر این گوشی نیز از شیشه محافظ Gorilla Glass Victus استفاده شده است که میزان مقاومت و استحکام بالای آن بر کسی پوشیده نیست.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی شرکت سازنده می‌توان برای پنل پشتی این گوشی سه طرح و رنگ متفاوت را انتخاب کرد. در کنار یک طرح که با استفاده از چوب واقعی تولید شده است، می‌توان در این بخش از پنل چرمی نیز استفاده کرد که در رنگ‌های کرم صورتی و سبز طراحی شده است.

قیمت گوشی Moto X50 Ultra

گوشی موتورولا X50 Ultra دارای یک نمایشگر 6.7 اینچی P-OLED است و در این بخش وضوح 2712 در 1220 یپکسلی یا 1.5K را در دسترس کاربران خود قرار می‌دهد. از میان دیگر قابلیت‌های نمایشگر این گوشی می‌توان به نرخ بروزرسانی 144 هرتزی و همچنین عمق رنگ 10 بیتی اشاره کرد. طبق انتظار دو فناوری HDR10+ و DC Dimming نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است که به آن اجازه می‌دهد حداکثر میزان روشنایی 2800 Nits را فراهم کند.

تراشه اسنپدراگون 8S نسل سه، همراه با 12 یا 16 گیگابایت حافظه رم LPDDR5X و همچنین 256 یا 512 گیگابایت یا حتی 1 ترابایت حافظه ذخیره‌سازی از نوع UFS 4.0 دیگر قابلیت‌های مهم این گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهند. موتورولا همچنین برای این گوشی باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت، فناوری شارژ سریع 125 وات، فناوری شارژ بی‌سیم 50 وات و همچنین شارژ معکوس 5 وات را هم در نظر گرفته است. طبق انتظار در این گوشی می‌توان به ارتباط 5G، وای فایبلوتوث 5.4 و NFC نیز دسترسی پیدا کرد. اسپیکرهای استریو و مجهز به فناوری Dolby Atmos نیز دیگر قابلیت‌ مهم این گوشی است.

مشخصات گوشی موتورولا Moto X50 Ultra

در همین رابطه بخوانید:

- رونمایی موتورولا از گوشی‌های Edge 50 Ultra و Edge 50 Fusion؛ تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 و نمایشگر 144 هرتزی
- گوشی میان‌رده با قلم می‌خواهید؟ این Moto G Stylus 5G 2024 است
- گوشی اقتصادی Moto G64 5G موتورولا با چیپست Dimensity 7025 معرفی شد

دوربین سه گانه گوشی X50 Ultra نیز توسط یک سنسور 50 مگاپیکسلی با لنز با گشادگی دیافراگم f/1.6 و سیستم لرزش‌گیر اپتیکی (OIS) پشتیبانی می‌شود. سنسور دیگر این دوربین نیز وضوح 50 مگاپیکسلی دارد و با لنز با گشادگی دیافراگم f/2.0، زاویه دید 122 درجه‌ای را فراهم می‌کند. در کنار این دو سنسور، حسگر Telephoto و 64 مگاپیکسلی نیز دیده می‌شود که با لنز با گشادگی f/2.4 بزرگ نمایی اپتیکی سه برابری را در دسترس قرار می‌دهد. در بخش دوربین سلفی این گوشی نیز از یک حسگر 50 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار و لنز با گشادگی f/1.9 بهره گرفته شده است.

نسخه پایه از گوشی X50 Ultra که دارای 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است با قیمت 554 دلار عرضه می‌شود. برای قدرتمندترین پیکربندی از این گوشی نیز که دارای 16 گیگابایت حافظه رم و 1 ترابایت حافظه ذخیره سازی است قیمت 650 دلاری در نظر گرفته شده است. عرضه گوشی X50 Ultra از تاریخ 24 می (چهار خرداد) آغاز خواهد شد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جملات تولدت مبارک پسرم (جملات زیبای تبریک تولد مادر به پسر)