حلقه چهارم ترافیکی شهر اصفهان در آستانه افتتاح


حلقه چهارم ترافیکی شهر اصفهان در آستانه افتتاح

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سیدعلی معرک‌نژاد با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر خط دو مترو و حلقه چهارم ترافیکی دو ابرپروژه شهر اصفهان به شمار می رود که با هدف کاهش آلودگی هوا و کاهش ترافیک شهری...

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سیدعلی معرک‌نژاد با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر خط دو مترو و حلقه چهارم ترافیکی دو ابرپروژه شهر اصفهان به شمار می رود که با هدف کاهش آلودگی هوا و کاهش ترافیک شهری در دست احداث قرار دارد.

او با بیان اینکه فاز نخست خط دو مترو از محله دارک تا میدان قدس به‌صورت آزمایشی تا پایان سال در اختیار مردم قرار می گیرد، افزود: حلقه چهارم ترافیکی شهر نیز به‌صورت ویژه در حال اجرا است و به‌زودی در مسیر افتتاح قرار می‌گیرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه علاوه بر پروژه های کلان، تعداد قابل توجهی از پروژه های خرد در دست احداث قرار دارد و تاثیر قابل توجهی بر حل مشکلات شهر می گذارد، اظهارکرد: یکی از پروژه‌هایی که در این دوره مدیریت شهری احداث شد و توانست گره‌های کور چندین ساله شهر را بگشاید و تأثیر مثبتی بر کاهش ترافیک و آلودگی ناشی از حرکت خودروها بگذارد، پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی است که در چهار فاز تعریف شد و تاکنون سه مرحله آن به پایان رسیده است.

شهرداری 1او ادامه داد: بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح اتصال خیابان صاحب روضات به بهستان در راستای توجه به دغدغه‌های زیست محیطی شهروندان در قالب سی‌وسومین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» انجام شد و به‌زودی عملیات فاز چهارم و نهایی آن آغاز می شود.

معرک‌نژاد با بیان اینکه پروژه مذکور در اجرا و مباحث تکنیکی فرایند منحصر به‌فردی داشته است، تاکید کرد: اجرای این پروژه چندین سال به لحاظ فنی مورد بررسی قرار گرفت و به تشخیص متخصصان امکان اجرایی نداشت. تا اینکه در دوره ششم مدیریت شهری با همکاری متخصصان اهل فن و همکاری نیروی انتظامی و پلیس راهور به مرحله اجرا در آمد تا قدری از مشکلات شهر بکاهد.

اصفهان/ بهمن راعی


حلقه چهارم ترافیکی شهر اصفهان در آستانه افتتاح

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ببینید | شوخی بامزه کاربران فضای مجازی با اظهارنظر احمدی‌نژاد برای شرکت در انتخابات ریا...