علی‌نظر در مسیر طلایی ماموریت غیرممکن


علی‌نظر در مسیر طلایی ماموریت غیرممکن

داماش گیلان ماموریت سخت خود برای بقا را با جدیت بالایی دنبال می‌کند و این بار با یک نتیجه فوق العاده لیگ را تحت تاثیر خود قرار داد.

به گزارش “ورزش سه”، داماش که برای هوادارن این تیم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است در اولین فصل بعد از بازگشت دوباره‌اش به لیگ آزادگان موجی از امید و خوشحالی برای تیفوسی‌ها شکل داد. با این حال همانند چند فصل اخیر مشکلات مالی و مدیریتی مانع از نزدیک شدن آنها به رویایی که در ذهن داشتند رقم زد.

داماش تا همین چند هفته پیش یکی از گزینه.های قطعی و نزدیک به سقوط محسوب می‌شد اما یک بار دیگر یک نام آشنا در رشت می‌خواهد روی تمام نا امیدی‌ها خط بطلان بکشد: علی نظر محمدی.

گلرها معمولا می‌دانند به چه شکل از پس ماموریت‌های سخت بر بیایند. نظرمحمدی که در دوران بازی نیز خاطرات به یاد ماندنی همچون صعود به فینال جام حذفی را رقم زده این بار هم قصد دارد با حمایت یکی از متعصب‌ترین هواداران و البته تلاش تا پایان جان شاگردانش و به امید حمایت مسئولان ماموریت غیر ممکن را به نتیجه برساند.

2022941

داماش گیلان طی سه بازی اخیر در نمایشی دیدنی به هفت امتیاز ارزشمند دست یافته تا در بازی مرگ و زندگی سقوط و بقا، همچنان شانس خود را به بالاترین حد حفظ کند. برتری مقابل شهر راز شیراز در خانه در ادامه با یک تساوی ارزشمند مقابل نفت در مسجدسلیمان همراه شد و این هفته نیز آنها با برتری چهار گله خانگی برابر مس سونگون، هرچند جایگاه آنها را از منطقه‌ی سقوط تغییر نداده اما شخصیتی ویژه و قابل ستایش برای آنها شکل داده تا بیش از همیشه استحقاق خود برای بقا به نمایش بگذارند در این راه قطعا سهم علی نظر محمدی به عنوان رهبر خستگی ناپذیر و متعصب داماش‌ها بیش از هر زمان و هر فرد دیگری قابل ستایش هست و هواداران این تیم را به آینده امیدوار کرده. آینده‌ای که تنها ۲۷۰ دقیقه و طی سه بازی مشخص خواهد شد.

2022942
2022943

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

حسن یزدانی با کامران سرشاخ نشد! (عکس)