اسلوت تأیید کرد: من مربی لیورپول خواهم شد


اسلوت تأیید کرد: من مربی لیورپول خواهم شد

آرنه اسلوت تأیید کرد که بزودی به‌عنوان سرمربی لیورپول انتخاب خواهد شد‌.

به گزارش "ورزش سه"، فاینورد بعدازظهر جمعه اعلام کرد که آرنه اسلوت در پایان فصل این باشگاه را ترک خواهد کرد. آنها با انتشار ویدئویی خبر دادند که دیدار خانگی روز یکشنبه آخرین حضور این مربی ۴۵ ساله بر روی نیمکت فاینورد خواهد بود.

اسلوت امروز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار روز یکشنبه شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. طبق معمول هفته‌های اخیر اولین سوال در مورد لیورپول بود.

پیش از این ظهر جمعه تایید شده بود که اسلوت همین امروز قراردادش با لیورپول را امضا خواهد کرد و بزودی بر روی نیمکت قرمزها خواهد نشست.

2022906

او در پاسخ به سوال خبرنگار گفت: «می‌توانم تأیید کنم که سال آینده مربی لیورپول خواهم بود.» لیورپول هنوز به‌صورت رسمی انتخاب اسلوت را تأیید نکرده، اگرچه گفته می‌شود آنها در مذاکرات‌شان با باشگاه فاینورد به توافق کامل رسیده‌اند و قرار است مبلغی را که گفته شده ۱۱ میلیون است، به‌عنوان غرامت به باشگاه هلندی بپردازند.

اسلوت در ادامه در مورد پیوستن به لیورپول گفت: «این حقیقت که می‌دانستیم بالاخره اتفاق می‌افتد و ناگهانی نبود، به من کمک کرد به شیوه‌ای خوب از باشگاه جدا شوم. برای هر دو طرف خوب بود، چه برای باشگاه و چه برای من و کسانی که با آنها کار می‌کردم.»


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...