این زوج میانه ای با شگردی خاص کلاهبرداری میکردند + جزییات


این زوج میانه ای با شگردی خاص کلاهبرداری میکردند + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ حسن رفیعی در جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام شکایت چندین فقره شکایت کلاهبرداری از سوی شهروندان مبنی بر اینکه آقا و خانمی که غیربومی شهرستان بوده و از آنها...

به گزارش رکنا، سرهنگ حسن رفیعی در جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام شکایت چندین فقره شکایت کلاهبرداری از سوی شهروندان مبنی بر اینکه آقا و خانمی که غیربومی شهرستان بوده و از آنها کلاهبرداری نموده اند، پرونده با توجه به حساسیت سریعا در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی گفت: با بررسی ابعاد پرونده و تحقیقات میدانی توسط مأموران مشخص گردد، زوج جوانی با ایجاد دفتری در داخل شهرستان با نام تاکسی اینترنتی و وعده شراکت و تحویل دادن لاستیک به رانندگان از آنها مبالغی را اخذ و پس از مدتی دفتر را تعطیل و متواری شده اند.

سرهنگ رفیعی تصریح کرد: ماموران با کار فنی و اطلاعاتی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، متهمین را که در داخل قطار میانه به سمت زنجان بوده را شناسایی که در ادامه توسط پلیس راه آهن استان زنجان دستگیر و توسط مأموران پلیس آگاهی شهرستان به میانه دلالت داده شدند.

وی افزود: زوج کلاهبردار در بازجویی‌های اولیه به کلاهبرداری از ۳۵ شهروند میانه ای به ارزش ۷ میلیارد ریال اعتراف کردند.

فرماندهی انتظامی شهرستان میانه در پایان خاطر نشان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با مقام قضائی، چنانچه شهروندانی با همین روش از آن‌ها کلاهبرداری شده می‌توانند به پلیس آگاهی مراجعه و شکایت خود را ثبت کنند.


این زوج میانه ای با شگردی خاص کلاهبرداری میکردند + جزییات

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

میرتاج الدینی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد