روابط‌عمومی بانک صادرات روابط‌عمومی برتر دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد شد


اداره کل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران به عنوان روابط‌عمومی برتر دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی مورد تجلیل قرار گرفت. همزمان با برگزاری گردهمایی مدیران روابط‌عمومی وزارت امور اقتصادی دارایی و بزرگداشت روز ارتباطات و روابط‌عمومی،...

روابط‌عمومی بانک صادرات روابط‌عمومی برتر دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد شد

اداره کل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران به عنوان روابط‌عمومی برتر دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی مورد تجلیل قرار گرفت.

همزمان با برگزاری گردهمایی مدیران روابط‌عمومی وزارت امور اقتصادی دارایی و بزرگداشت روز ارتباطات و روابط‌عمومی، اداره کل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران به عنوان روابط‌عمومی برتر دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی مورد تجلیل قرار گرفت.

در این گردهمایی که به میزبانی بانک صادرات ایران و با حضور مقامات ارشد وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، لوح سپاسی به امضای رضا خواجه‌نائینی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر امور اقتصادی و دارایی به مهدی پاسندی، سرپرست اداره کل روابط‌عمومی اعطا شد.

در بخشی از متن این لوح آمده است: «از اینکه با همت عالی و عزمی راسخ و به پشتوانه لطف الهی به انجام وظیفه ثمربخش در حوزه روابط‌عمومی پرداخته‌اید و در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارائی به عنوان روابط‌عمومی برتر انتخاب شده‌اید، به پاس تلاش‌ها و زحمات مستمر شما در راستای توسعه و پیشرفت همه‌جانبه، این لوح تقدیر جهت تشکر و قدردانی تقویم حضور ارزشمندتان می‌شود.»

نگار کریمی

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

حراج شمش طلا برگزار نمی شود