جهش بی سابقه آمار بیمه البرز در سایه مدیریت جهادی


بیمه البرز سود خالص 184 درصدی و رشد 200 درصدی سود عملیاتی را تجربه کرد. مدیرعامل بیمه البرز در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی بیمه البرز از موفقیت های چشمگیر این شرکت در گزارش 12 ماهه حسابرسی نشده منتهی به پایان اسفند 1402 خبر داد و گفت: این...

جهش بی سابقه آمار بیمه البرز در سایه مدیریت جهادی

بیمه البرز سود خالص 184 درصدی و رشد 200 درصدی سود عملیاتی را تجربه کرد.

مدیرعامل بیمه البرز در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی بیمه البرز از موفقیت های چشمگیر این شرکت در گزارش 12 ماهه حسابرسی نشده منتهی به پایان اسفند 1402 خبر داد و گفت: این شرکت با رشد حدود 184 درصدی سود خالص از رقم 1077 میلیارد تومانی به رقم 3055 میلیارد تومان رسید.

بگفته موسی رضائی میرقائد آمارها حکایت از رشد 200 درصدی سود عملیاتی دارد و سود حاصل از فعالیت های بیمه ای نیز نسبت به دوره مشابه سال گذشته 225 درصد رشد داشته است.

مدیرعامل بیمه البرز رشد 84 درصدی درآمدی شرکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته و 111 درصدی درآمد سرمایه گذاری ها را با افزایش از 1280 میلیارد تومان به 2700 میلیارد تومان از دیگر موفقیت های بیمه البرز دانست و افزود:پرتفوی حق بیمه صادره نسبت به دوره مشابه سال گذشته 114 درصد رشد داشته که بیشترین سهم را بیمه های درمان و زندگی اندوخته دار به خود اختصاص داده اند.

افزایش 78 درصدی درآمد حق بیمه ناخالص نسبت به دوره مشابه سال گذشته و کاهش 23 درصدی نسبت خسارت به واسطه مدیریت صحیح ریسک و اصلاح پرتفوی بیمه ای از دیگر آمارهای ارائه شده بود.

موسی رضایی میرقائد در پایان با اشاره به اجرای طرح نوآورانه و منحصر به فرد بیمه زندگی پروژه محور بیمه البرز در راستای تحقق شعار سال یعنی جهش تولید با مشارکت مردم ابراز امیدواری کرد: بیمه البرز با پیشگامی در مسیر اجرای طرح های بیمه ای تولید محور، رشد و بالندگی خود را در سال جاری نیز تضمین نموده و با قدرت پیش خواهد رفت.

وی یادآور شد نقش آفرینی صنعت بیمه در چرخه اقتصاد کشورمان مستلزم نوآوری و تلاش جهادی شرکت های بیمه ای با اجرای طرح های تولید محور و وابسته به مشارکت مردم است.

باران ایرمان


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سود خالص "وسپهر" نسبت دوره مشابه سال گذشته 14 درصد افزایش یافت