قرارداد بیمه دانا با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تمدید شد


تفاهم‌‌نامه همکاریِ شرکت بیمه دانا و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در قالب طرح مهر دانا به منظور ارائه خدمات‌ اجتماعیِ مطلوب‌تر به بیمه‌گذاران، سه سال دیگر تمدید شد. به گزارش روابط‌عمومی بیمه دانا، دکتر رضا جعفری مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره بیمه...

قرارداد بیمه دانا با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تمدید شد

تفاهم‌‌نامه همکاریِ شرکت بیمه دانا و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در قالب طرح مهر دانا به منظور ارائه خدمات‌ اجتماعیِ مطلوب‌تر به بیمه‌گذاران، سه سال دیگر تمدید شد.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه دانا، دکتر رضا جعفری مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره بیمه دانا در جلسه‌ای مشترک با سیدسعید شمسی‌نژاد مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و همراهان که روز سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال‌جاری در محل ساختمان مرکزی بیمه دانا برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت و قدردانی از مجموعۀ بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سراسر کشور به‌ویژه مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره، بر استمرار همکاری فی‌مابین شرکت بیمه دانا و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تأکید کرد.

وی در این نشست ضمن ابراز خشنودی و رضایت از سطح مطلوب مناسبات دوجانبه، با بیان اینکه امضای تفاهم‌نامه همکاری بین بیمه دانا و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در قالب طرح مهر دانا با هدف ارائه خدمات مطلوب و ارزنده به آحاد مختلف جامعه به‌‌ویژه اقشار آسیب‌پذیر صورت می‌گیرد، طرح یادشده را موجب توفیق و افتخار بیمه دانا در صنعت بیمه دانست و ‌آمادگی شعب و نمایندگی‌های این شرکت را برای ارائه انواع پوشش‌های بیمه بدون پرداخت و بدون ضامن و بهره به‌صورت دوازده ماهه را ‌اعلام‌ کرد.

دکتر رضا جعفری با بیان اینکه، قراردادِ جدیدِ سه ساله به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و جامع‌ترین قراردادهای بیمه‌ایِ کشور با هدف ارائه خدمات اجتماعی به جامعه بیمه‌گذاران در موضوعات مختلف بیمه‌ای و همچنین در نظر گرفتن شرایط مطلوب‌تر برای آنان تنظیم شده، خواستار همکاری و هم‌افزاییِ روزافزونِ طرفین به منظور تقویت نقاط قوت در حوزه اجرایی شد.

وی با اشاره به استقبال مثبت و کم‌نظیر اقشار مختلف به ویژه اقشار آسیب‌پذیر طی سال‌های گذشته تصریح کرد: معرفی و اجرای طرح مهر دانا، اقدام اجتماعیِ بزرگ و ارزندۀ شرکت بیمه دانا و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است که در حال‌حاضر جامعه چهار میلیونی را تحت پوشش قرار داده است.

وی، طرح مهر دانا را بزرگ‌ترین خدمت نهاد بیمه و بانکداریِ اسلامی به مردم دانست و اظهار امیدواری کرد که در سال‌جاری با همکاریِ دو مجموعه، جامعه بیمه‌گذار به تعداد ۱۰ میلیون فقره افزایش یابد.
مدیرعامل بیمه دانا همچنین از شروع‌ فعالیت این شرکت برای توسعه و گسترش بیمه‌های عمر در چارچوب طرح مهر دانا طی آینده‌ای نزدیک براساس توافق اخیر خبر داد.

در ادامه این نشست، سیدسعید شمسی‌نژاد مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز پیشاپیش ضمن تبریک ایام دهه کرامت و ولادت حضرت امام رضا(ع) و همچنین قدردانی از شرکت بیمه دانا، پیوند بانک قرض‌الحسنه و نهاد مالیِ بیمه را پیوندی مبارک و پُربرکت دانست و بر دیدگاه مشترک دو طرف به‌ویژه در حوزه مسئولیت اجتماعی تأکید کرد.

وی با تأکید بر اینکه بیمه دانا برای اولین‌بار در کشور توانست با تلفیق بانکداری اسلامی و قرض الحسنه، محصولی تحت عنوان طرح مهر دانا ارائه کند، افزود: خوشبختانه این طرح، در حال‌حاضر یک جامعۀ تحت پوششِ میلیونی را شامل می‌شود که پس از این تجربه موفق بیمه‌ای به همه رشته‌ها و ‌محصولات بیمه‌ای بیمه دانا در قرارداد جدید تعمیم داده شد و به‌نام این شرکت در اذهان عمومی شناخته شد.
سیدسعید شمسی‌نژاد در پایان به منظور خدمت‌رسانیِ هرچه مطلوب‌ترِ و همچنین معرفی محصولاتِ متعدد و نوآورانه به بیمه‌گذاران، از مدیرعامل بیمه دانا خواست که کارگروه‌های مشترکی در حوزه بیمه بین طرفین تشکیل شود.
گفتنی است در مراسم امضاء و تبادل این تفاهم‌نامه، طرفین در خصوص همکاری‌های بیمه‌ای به مدت سه سال به توافق رسیدند.

نگار کریمی

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شاید این شنبه / بلاتکلیفی مستاجران از بازار به کما رفته