هوادار از این روز تلخ عبور می‌کند: / اولین شکست سنگین آقا مسعود، فراموشش کن!


هوادار از این روز تلخ عبور می‌کند: / اولین شکست سنگین آقا مسعود، فراموشش کن!

مسعود شجاعی سنگین‌ترین باخت خود به عنوان سرمربی را متحمل شد و در میان شادی سیرجانی‌ها شاگردانش را از روی زمین جمع می‌کرد.

به گزارش "ورزش سه"، هوادار از هفته چهاردهم لیگ برتر زیر نظر مسعود شجاعی، جوان‌ترین سرمربی لیگ هدایت می‌شود و این تیم با تغییرات عمده‌ای که از نظر روانی داشت رفته رفته دچار تحول تاکتیکی هم شد.

شجاعی تیمی را تحویل گرفت که در ابتدای نیم فصل دوم گرینه سقوط بود اما با بازی‌های خوب‌شان و پایان دادن به شکست‌های متوالی از جمع تیم‌های قعر جدولی جدا شدند و تقریبا به ساحل آرامش رسیدند.

هوادار بعد از هفت هفته شکست ناپذیری، مقاومتش برابر پرسپولیس مدعی شکسته شد و آنها با دو گل بازی را واگذار کردند. پس از آن هواداری‌ها تنها با یک جلسه تمرینی راهی سیرجان شدند تا در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برابر گل گهر قرار بگیرند‌.

2022997
2022998

مسعود شجاعی در طول سفر بارها از اهمیت این بازی صحبت می‌کرد و می‌خواست تیمش را به مرحله نیمه نهایی جام حذفی برساند اما با باختی شوکه کننده سیرجان را ترک کرد. شاید حتی خوشبین‌ترین عضو تیم گل گهر هم با توجه به بازی‌هایی که از هوادار دیده بود پیشبینی زدن پنج گل را نداشت.

هوادار با یک پرواز به کرمان سفر کرد و پس از آن فاصله‌ای حدود دو ساعته را تا سیرجان به طور زمینی طی کرد تا به شهر محل بازی برسد‌. اعضای کادرفنی این تیم وقتی عصر روز بازی در لابی هتل حضور پیدا کردند با آلین دینکا، مربی گلرهای تیم ملی ایران برخورد کردند که مسعود شجاعی برخورد گرمی با او داشت. به نظر می‌رسد حتی دینکا هم از دیدن عملکرد گلر جوان خود در تیم ملی یعنی ارشا شکوری شوکه شده باشد.

نکته مهم در این مسابقه ادامه غیبت علیرضا حقیقی بود که در بازی پرسپولیس مصدوم شده بود و به جای او آرشا شکوری ۱۷ ساله که در بازی با سرخپوشان عملکرد خوبی هم داشت در ترکیب اصلی قرار گرفت و روز کابوس‌واری را در اولین دیداری که جلوی تماشاگران بازی می‌کرد پشت سر گذاشت.

2022999

هواداری‌ها در جوی که به سود حریف بود و تشویق‌های هواداران گل گهر در نیمه اول یک گل خوردند و در نیمه دوم نیز چهار گل دریافت کردند که دوتای آنها در وقت‌های تلف شده بود و به نوعی این بازی کابوس‌وار برای‌شان تمامی نداشت.

مسعود شجاعی در نیمه اول به دو خطای متوالی علیرضا علیزاده اعتراض کرد و چهره‌اش برافروخته شد و انتظار اخراج بازیکن حریف را داشت اما وحید کاظمی شمشیر را از رو بست و با کارت و تذکر جدی به سمت سرمربی آرام هوادار رفت.

گل‌گهری‌ها در نیمه دوم چهار شوت در چارچوب زدند که هر چهار تا به گل تبدیل شد تا آرشا شکوری پنج بار دروازه اش را باز شده ببیند. در نیمه دوم حال آسمان سیرجان هم مثل شاگردان مسعود شجاعی بارانی بود و شاید بنفش‌ها دوست داشتند در همان دقیقه نود سوت پایان زده می‌شد تا گل‌های تحقیرآمیز بعدی را به طور پشت سرهم دریافت نکنند.

2023000

پس از بازی مسعود شجاعی به سمت بازیکنانش در زمین چمن می‌رفت و یکی یکی آنها را به سمت رختکن می فرستاد و به آنها دلداری می‌داد. شجاعی از بازیکنانش می‌خواست دیگر به این شکست فکر نکنند و روحیه خود را نبازند.

هواداری‌ها پس از این شکست سنگین راهی کرمان شدند و روز جمعه با پرواز به تهران برگشتند و مستقیم از فرودگاه برای انجام تمرین ریکاوری راهی زمین شماره ۲ آزادی شدند.

حالا مسعود شجاعی باید تیمش را برای دیدار حساس با سپاهان از نظر روحی و روانی آماده کند و بازیکنانش با فراموشی کامل به اصفهان سفر کنند‌. شجاعی روز بسیار سختی را در سیرجان تجربه کرد و سنگین‌ترین شکست خود را متحمل شد اما هنوز ۳ بازی لیگ برای آنها باقی مانده تا با یک رتبه آبرومند و بازی‌هایی که برای رقیبان‌شان بسیار اهمیت دارد توانایی‌های خود را نشان بدهند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟