تاج: همه پشتیبان فلسطین هستیم/ جمع‌بندی کنگره AFC: پیشنهاد تعلیق رژیم صهیونیستی


تاج: همه پشتیبان فلسطین هستیم/ جمع‌بندی کنگره AFC: پیشنهاد تعلیق رژیم صهیونیستی

رئیس فدراسیون فوتبال ایران درباره وضعیت رژیم صهیونیستی پس از جنگ با فلسطین صحبت کرد.

به گزارش ورزش سه، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران درباره شرایط اخراج اسرائیل از فیفا در گفتگو با یک برنامه تلویزیونی صحبت کرد و گفت: هیئت رئیسه AFC و کمیته جلسات متعددی داشتند که در این جلسه تصویب شد و فلسطینی‌ها چند روز قبل نامه‌ای برای من نوشتند که شما تلاش کنید بندی از صورتجلسه مسئله فلسطین باشد که خدا را شکر هماهنگ شد و علاوه بر هیئت اجرایی به کنگره Afc رسید. در آغاز مراسم هم فیلم خوبی که از فلسطین برای ما ارسال کردند که به نمایش گذاشته بود و وضعیت فلسطین را به خوبی برای ما تعریف می‌کرد.

ویدئو: 333049

وی افزود: ۱۱۸ فوتبالیست شهید کردند و ۲۸۰ ورزشکار در مجموع شهید شده‌اند. رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین در کنگره AFC توانست صحبت کند و من و دوستان دیگر هم صحبت کردیم که در مجموع به این نتیجه رسیدند تا در رای گیری همه رای بدهند که اسرائیل از فوتبال حذف شود.

2023002

او همچنین تاکید کرد: ما جلسه‌ای با رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین و الجزایر داشتیم که به نظرم در این مسئله هماهنگ‌تر هستند و صحبتی هم داشتیم. آنها در برنامه نگذاشتند اما در سایر موارد که بحثش باز شد، ایشان دستش را بالا آورد که صحبت کند. آقای اینفانتینو هم وقت داد و جمع بندی شیخ سلمان عالی بود که گفت باید پشتیبان فلسطین باشیم. امروز با وقتی که به فدراسیون فوتبال فلسطین دادند در مجموع گفت که حقوق بشر و تعداد شهدای فوتبالیست فلسطین مشخص است و هیچکس نمی‌تواند جلوی اعدام‌های فاشیستی اسرائیل را بگیرد.

2023001

مهدی تاج خاطرنشان کرد: ایشان در صحبت‌ها اعلام کردند که تمام تاسیسات و زیرساخت‌های ورزشی که میلیون‌ها نفر از آن استفاده می‌کردند را از بین برده‌اند. هفتاد و دو درصد رژیم صهیونسیتی علیه بانوان، کودکان و ورزشکاران بود که خودش هم گفت می‌تواند با اسلاید به همه نشان دهند. بی‌سابقه است که یک کشور تا دندان مسلح با کمک دیگر کشورها همچین جنایتی داشته باشد. ایشان در کنگره جلوی مسئولان فیفا و همه اعضای فیفا که رئیس فدراسیون و وکلای اسراییل هم حضور داشتند و این صحبت‌ها را گوش کردند. وزیر جنگ اسرائیل به او اخطار داده بود یا این را از دستور خارج می‌کنی یا دستگیرت می‌کنیم و فیفا واقعا نمی‌تواند بی‌تفاوت باشد. هیچ کشوری نمی‌تواند تاسیسات ورزشی را از بین ببرد، هیچ کشوری نمی‌تواند ورزشکاری را شهید کند و نمی‌تواند آنها را زندانی کند که همه این‌ها از اساسنامه فیفا است و اسرائیل در واقع این را نقض کردند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

20 متن و پیام تبریک تولد پسرم