گوچی به اشکان: همیشه از تو بهترم!


گوچی به اشکان: همیشه از تو بهترم!

رضا قوچان نژاد به مناسب خداحافظی اشکان دژاگه برای دوست و همبازی سابق خود یک استوری خاص منتشر کرد.

به گزارش ورزش سه، رضا قوچان نژاد مهاجم سابق تیم ملی با انتشار عکسی از خودش در کنار اشکان دژاگه به خداحافظی او از فوتبال واکنش نشان داد.

گوچی که در دوره حضور در تیم ملی ارتباط بسیار خوبی با اشکان دژاگه داشت با انتشار تصویری از خودش در کنار دژاگه در تمرینات تیم ملی برای او نوشت: «یادت باشه من همیشه کمی بهتر از تو هستم.»

گوچی در استوری دیگری هم برای دژاگه نوشت: «خسته نباشی رفیق، بهت افتخار می‌کنم.»

2023065

این شوخی جذاب گوچی با همبازی سابقش در تیم ملی در واقع حکم یاد کردن از روزگاری دارد که این دو در کنار هم باعث صعود تیم ملی به جام جهانی 2014 شدند و در آن جام درخشیدند.

البته در آن تورنمنت اشکان دژاگه بدشانس بود که موفق به گلزنی نشد و آن ضربه سر فوق العاده‌اش در مقابل آرژانتین با بدشانسی به تور ننشست و البته داور ضربه پنالتی روی او را اعلام نکرد اما گوچی در بازی با بوسنی موفق به گلزنی شد تا حداقل حذف تلخ از آن جام برای او بدون دستاورد هم نباشد.

گوچی و اشکان چیزی حدود شش سال با هم در تیم ملی همبازی بودند و خاطرات خوشی از کنار هم بودن دارند بخصوص که هر دو از فرهنگ‌های متفاوتی وارد فوتبال ایران شده و به نوعی در اردوها نفراتی خاص به حساب می آمدند که از آن جهت مقاربت و نزدیکی بین شان احساس می شد.

2023066

بر عکس اشکان دژاگه که در جام جهانی 2018 و سال بعد در جام ملت‌های آسیا بازی کرد و بعد از فوتبال ملی کنار رفت، گوچی وقتی دید کی روش به او در جام جهانی روسیه بازی نداده خودش از تیم ملی کنار کشید.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟