کولاک تعویض‌های مارینوس در دو دقیقه!


کولاک تعویض‌های مارینوس در دو دقیقه!

بازیکنان تعویضی گل‌گهر عملکرد خوبی مقابل هوادار به جای گذاشتند.

به گزارش ورزش سه، دو بازیکن تعویضی تیم فوتبال گل‌گهر در دقایق پایانی بازی با هوادار عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و هرکدام توانستند یک گل و یک پاس گل به نام خود ثبت کنند.

مارینوس در دقایق پایانی مسابقه بازیکنان جوانش را به میدان فرستاد تا از انگیزه آنها نهایت استفاده را ببرد و حضور زائرکاظمین و ممی‌زاده خط حمله گل‌گهر جان تازه‌ای گرفت و با سرعت دادن به مسابقه چندین موقعیت خوب گلزنی ایجاد کردند.

زائرکاظمین در دقیقه 67 وارد زمین شد و پنج دقیقه زمان نیاز داشت تا برای گل‌گهر گلزنی کند و در ترکیب این تیم موثر باشد، مهدی ممی‌زاده هم در دقیقه 90 جانشین احمدرضا زنده‌روح شد و خط حمله گل‌گهر شکل متفاوتی گرفت.

دو بازیکن تعویضی گل‌گهر در وقت‌های اضافه کولاک کردند و در ابتدا مهدی ممی‌زاده دیگر بازیکن تعویضی این تیم را با ضربه‌ای که به سمت دروازه فرستاد صاحب موقعیت کرد و زائرکاظمین در دهانه دروازه توپ را تبدیل به گل کرد، این اتفاق در کمتر از 2 دقیقه مجدد تکرار شد اما این‌بار زائرکاظمین در نقش سازنده گل حاضر شد و پس از حرکت پا به توپ توانست توپ را در موقعیت مناسب به ممی‌زاده برساند و این بازیکن با ضربه بغل پای راست دروازه آرشا شکوری را باز کند.

2022740

بازیکنان تعویضی گل‌گهر در این مسابقه 3 گل و 2 پاس گل ارسال کردند تا مارینوس از عملکرد مهره‌های نیمکت نشین خود رضایت کامل داشته باشد و نیمکت خوبی در اختیار داشته باشد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان:/ ربیعی با یک فرمول خاص در آخرین دیدار لیگ!