بودجه معقول برای جنگیدن در بالای جدول لیگ/ نویدکیا برای تمدید قرارداد با مس شرط گذاشت


بودجه معقول برای جنگیدن در بالای جدول لیگ/ نویدکیا برای تمدید قرارداد با مس شرط گذاشت

سرمربی مس رفسنجان در صورت تامین خواسته‌هایش فصل آینده هم در این تیم ماندگار خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا که از نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر به عنوان سرمربی با مس رفسنجان کارش را شروع کرد، علاقمند است فصل آینده هم روی نیمکت این تیم بنشیند اما این مسئله باید با تحقق برخی خواسته‌های این مربی صورت بگیرد.

قرارداد نوید کیا با مس رفسنجان به مدت یک فصل و نیم امضا شده اما در پایان فصل جاری دوطرف می‌توانند اگر از شرایط رضایت نداشته باشند قرارداد فصل بعد را منتفی کنند.

در چنین شرایطی نوید کیا اعلام کرده در صورت تحقق خواسته‌های خود در مس ماندگار خواهد شد. بعد از دیدار مس و تراکتور وقتی از سرمربی نارنجی پوشان درباره وضعیت خود با این تیم در فصل آینده سوال شد اینطور واکنش نشان داد: «با مدیران باشگاه صحبت کردم، یک بودجه نرمال باشد، نه پول خیلی زیاد. من مخالف ریخت و پاش زیاد هستم، چون مطمئنم کسی با ریخت و پاش به موفقیت نمی‌رسد. اگر بتوانند با یک بودجه نرمال یک تیم خوب درست کنیم، تأمین کنند امکان دارد درباره آینده با هم بحث کنیم. اگر این اتفاق نیفتد، خیر.»

وی افزود: «من عادت دارم تیمی داشته باشم که برای رتبه‌های بالای جدول رقابت کند. برای نیفتادن رقابت نمی‌کنم، چون خیلی لذتی برای این کار ندارم.»

به نظر می‌رسد نوید کیا نسبت به تحقق خواسته‌های مالی در باشگاه مس رفسنجان مطمئن نیست و به صورت تلویحی این موضوع را در مصاحبه خود نیز اعلام کرده است. حال باید دید مس رفسنجان در لیگ برتر و جام حذفی چه شرایطی را به دست خواهد آورد و در نهایت در نقل و انتقالات تابستانی نوید کیا چه تصمیمی برای آینده‌اش خواهد گرفت.

2007969

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

20 متن و پیام تبریک تولد پسرم