مس‌رفسنجان متخصص حذف تراکتور از جام حذفی!


مس‌رفسنجان متخصص حذف تراکتور از جام حذفی!

تیم فوتبال تراکتور در سال‌های اخیر عملکرد خوبی در جام حذفی نداشته است.

به گزارش ورزش سه، تراکتور در سه دوره اخیر جام حذفی دو بار توسط مس رفسنجان از مسابقات حذف شده است و عملکرد ضعیفی مقابل این تیم داشته است.

جام حذفی 01-1400 تراکتور و مس رفسنجان در مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف هم رفتند که در آن مسابقه بازی با نتیجه بدون گل تساوی به پایان رسید و مس رفسنجان در ضربات پنالتی 3-1 پیروز شد و به مرحله بعدی صعود کرد، برای مس گادوین منشا، حسن جعفری و هومن ربیع‌زاده در ضربات پنالتی گل زدند و سامان نریمان جهان نیز پنالتی تبریزی‌ها را گل کرد. پیمان بابایی، عبدالله حسینی و محمد قنبری از تراکتور پنالتی‌هایشان را به گل تبدیل نکردند.

2022965

دومین دیدار تراکتور و مس در جام حذفی دیروز برگزار شد که محمدمهدی محبی تک گل نارنجی‌پوشان را به ثمر رساند و صعود این تیم به نیمه نهایی را رقم زد و تراکتور برای دومین بار توسط این تیم از گردنه مسابقات حذف شد، تراکتور هر دو دیدار را ورزشگاه یادگار برگزار کرده بود.

تراکتور در جام حذفی 02-1401 در مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل استقلال از مسابقات کنار رفت و در سال 00-99 با شکست در مرحله یک هشتم نهایی مقابل آلومینیوم اراک از مسابقات حذف شدند و در چهار دوره اخیر بالاتر از مرحله یک چهارم نهایی را تجربه نکرده‌اند، تراکتور فصل 99-98 جام حذفی با شکست استقلال در فینال مسابقات به عنوان قهرمانی رسیده بود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...