منفورترین و بدترین بازیگران سینمای ایران / مردم لو دادند! + فیلم


منفورترین  و بدترین بازیگران سینمای ایران / مردم لو دادند! + فیلم

مانکن، نوازنده، خواننده، والیبالیست و بازیگر سینما، این‌ها عناوینی‌ست که وقتی نام محمدرضا گلزار به میان می آید، سر و کله‌شان پیدا می‌شود تا موقعیت او را توصیف کنند! مردی...

مانکن، نوازنده، خواننده، والیبالیست و بازیگر سینما، این‌ها عناوینی‌ست که وقتی نام محمدرضا گلزار به میان می آید، سر و کله‌شان پیدا می‌شود تا موقعیت او را توصیف کنند! مردی که کارش را با نوازندگی آغاز کرد و بعد به واسطه چهره‌اش روی پرده سینما و جلد مجلات دیده شد. او خیلی زود از پله‌ شهرت و محبوبیت بالا رفت اما هیچ وقت نتوانست در سینمای ایران و آثار کارگردانان مطرح جایگاه قابل توجهی به دست آورد.

اما خب نظر باید جامعیت داشته باشد. این‌هایی که نوشتیم را هم مردم گفته‌اند. پس نتیجه از مقبولیتی نسبی برخوردار است. البته در این لیست گلزار تنها نیست. مخلصان رسانه ملی هم در کنارش صف کشیده‌اند. مهران رجبی که اکنون سهامدار بخش عمده کنداکتور تلویزیون است و اگر بخواهیم منصفانه نیز نگاه کنیم در حد و اندازه‌های همین تریبون هم احتمالا ظاهر نشده است.

اسم شاهرخ استخری را هم در پاسخ‌های مردم شنیدیم. کسی که این روزها با طلافروشی‌اش بیشتر سر زبان‌هاست یا مثلا بهاره رهنما که البته به خاطر حواشی‌اش همیشه به تیتر یک گریزی می‌زند. مردم معتقدند که بازی رهنما کمی تصنعی جلوه می‌کند. البته در پاسخ‌ها از بهرام رادان هم به عنوان بازیگر تراز نام بردند. خب همه نظرات محترم است.


منفورترین  و بدترین بازیگران سینمای ایران / مردم لو دادند! + فیلم

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...