خورسندیان: روابط عمومی یک فرآیند ارتباطی دوسویه و راهبردی بین سازمان و ذینفعان است


علی خورسندیان به همراه نسرین امیرخانی معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی و افشین پناهنده مدیر امور حوزه مدیرعامل و هیات مدیره در بازدید و دیداری که به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی با کارکنان مدیریت روابط عمومی و امور...

خورسندیان: روابط عمومی یک فرآیند ارتباطی دوسویه و راهبردی بین سازمان و ذینفعان است

علی خورسندیان به همراه نسرین امیرخانی معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی و افشین پناهنده مدیر امور حوزه مدیرعامل و هیات مدیره در بازدید و دیداری که به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی با کارکنان مدیریت روابط عمومی و امور مشتریان‌ این بانک داشت، ضمن تبریک و تقدیر از فعالان عرصه روابط عمومی و رسانه به خصوص کارکنان این بخش از بانک بیان داشت: اطلاع یابی و اطلاع رسانی دو رکن اصلی فعالیت روابط عمومی است و رونق کسب و کار و حفظ برند هر سازمانی به عملکرد صحیح و شفاف آن گره خورده است و خوشبختانه این بخش از بانک توانسته در بین شبکه بانکی نام و نشان و اعتبار بانک را با همکاری سایر ارکان بانک به عنوان بانکی خوشنام، حفظ و معرفی نماید.

به گزارش روابط عمومی بانک صنعت و معدن، وی در این دیدار با تاکید بر اهمیت جایگاه روابط‌ عمومی در افکارسنجی، ایجاد دیدگاه و حس مثبت نسبت به سازمان و ارتقای سطح خدمت رسانی به مشتریان اظهار داشت: عملکرد مطلوب و موفق روابط عمومی می تواند نسبت به جذب و حفظ مشتریان و وفادارسازی آنان اثرات سازنده و ماندگاری داشته باشد.

وی تصریح کرد: عملکرد صحیح و حرفه ای روابط عمومی باید متناسب با جامعه هدف باشد به عنوان مثال مهمترین جامعه هدف بانک مشتریان آن هستند که اطلاع رسانی به موقع و افزایش رضایت آنان در اولویت قرار دارد.

وی با توجه به گستردگی و تنوع ابزارها و رسانه هایی که امروزه امکان ارتباط سریع و دوسویه مخاطبان و مشتریان با سازمان را فراهم می آورند بر ضرورت آینده نگری، توجه به سرفصل های تحول دیجیتال و همراهی روابط عمومی در این مسیر تاکید کرد و عنوان داشت: با استفاده از این ابزارها می توان از مسایل پیرامونی سازمان آگاه شد و به موقع نسبت به جهت گیری ها و دیدگاه های مختلف عکس العمل مناسب نشان داد و افکار عمومی را مدیریت نمود به طوریکه بدون تلاش و همراهی روابط عمومی، فرهنگ سازی برای تحول دیجیتال و استقرار آن در سازمان امکانپذیر نمی گردد.

دکتر خورسندیان تصریح کرد: بانک ها نقش مهمی را در حوزه اقتصاد کشور و گردش مالی آن بر عهده دارند و بدون شک بدون اطلاع رسانی صحیح در مورد فرآیند کار و نحوه خدمت رسانی و دریافت بازخورد از مشتریان نمی توانند به نیازهای مشتریان خود پاسخ های به موقع و مناسبی بدهند.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن عنوان داشت: وظیفه روابط عمومی نه فقط ایجاد ارتباط مناسب و متقابل بین بانک و مشتریان بوده بلکه ارتباط اثربخش و سازنده بین بخش های مختلف صف و ستاد بانک را میسر ساخته و آن را تقویت می کند و فضایی امن و سرشار از آرامش برای فعالیت بهتر و بیشتر تمامی کارکنان فراهم می آورد.
گفتنی است، در این جلسه دکتر محمد حسن ترابی مدیر روابط عمومی و امور مشتریان بانک صنعت و معدن ضمن تقدیر از مدیرعامل و اعضای هیات مدیره، گزارشی از عملکرد و برنامه های آتی این مدیریت ارائه نمود و پس از آن کارکنان این مدیریت به بیان دیدگاه ها و پیشنهادات خود در خصوص بهبود عملکرد و فرآیندهای کاری این بخش پرداختند.

نگار کریمی


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس پروفایل پرسپولیسی واسه طرفداران پیروزی