رسوایی بزرگ بازیگر زیبا و "جیمین" از گروه بی تی اس!


سونگ دایون، بازیگر زیبا، به دلیل اشاره به رابطه عاشقانه خود با جیمین از...
سونگ دایون، بازیگر زیبا، به دلیل اشاره به رابطه عاشقانه خود با جیمین از بی تی اس مورد انتقاد قرار گرفته است!

وقت صبح-رابطه عاشقانه جیمین عضو گروه بی تی اس و سونگ دایون، بازیگر زیبا، بار دیگر جنجال بزرگی در فضای مجازی ایجاد کرده است!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، سونگ دایون پس از اشاره به رابطه عاشقانه با جیمین از گروه بی تی اس، خود را در شرایط بسیار سختی یافته است.

این خانم بازیگر پس از انتشار عکسی در استوری اینستاگرام خود که به رابطه عاشقانه خود با آیدل مشهور اشاره می‌کند با انتقادات شدیدی مواجه شده است.

تصویر به اشتراک گذاشته شده دو آیرپاد با برچسب نام‌های این زوج را نمایش می‌دهد. یک برچسب زرد رنگ نام دایون را نشان می‌دهد، در حالی که برچسب صورتی نام جیمین را نشان می‌داد.

این عکس باعث شد تا کاربران اینترنتی به سرعت بازیگر را متهم کنند که علیرغم اعترافات قبلی او که خلاف آن را بیان کرده بود، به عمد به رابطه عاشقانه با جیمین اشاره کرده است.

علاوه بر این طرفداران متوجه شدند که ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده توسط دایون در خانه جیمین گرفته شده‌اند. این موضوع انتقاد هواداران را بیشتر کرد.

شایعات رابطه عاشقانه دایون و جیمین حدود دو سال در جریان است. این شایعات در ابتدا با توجه طرفدارانی که آن‌ها را در مکان‌های مشابه با لباس‌ها و وسایل یکسان دیدند، جرقه زد.

علیرغم شایعات در حال چرخش، دایون هرگونه ارتباط عاشقانه با جیمین را رد کرد و تأکید کرد که آن‌ها شخصا یکدیگر را نمی‌شناسند.

با این حال، او همچنان با به‌روزرسانی‌های اخیر خود در شبکه‌های اجتماعی برعکس این موضوع را نشان داده است.

منبع: www.thenews.com.pk

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته