«نمایش 8» سوپرایز تازه کره‌ای‌ها برای تماشاگران سریال


«نمایش 8» سوپرایز تازه کره‌ای‌ها برای تماشاگران سریال

سریال کره‌ای و هیجان‌انگیز نتفلیکس با عنوان «نمایش ۸» (The ۸ Show)، از روز جمعه ۲۸ اردیبهشت پخش خواهد شد؛ این یکی از مورد انتظارترین سریال‌های جدید کره‌ای است که به ویژه طرفداران «بازی مرکب» حتما از تماشای آن لذت خواهند برد.

به گزارش تجارت‌نیوز، پس از حدس و گمان‌های فراوان در مورد ساخت فصل جدید «بازی مرکب»، نتفلیکس بالاخره از سریال کره‌ای جدید خود رونمایی کرد. این سریال که با عنوان «نمایش ۸» شناخته می‌شود، یک داستان مهیج دربارۀ شرکت‌کنندگان در یک رئالیتی‌شو است که برای برنده شدن و رسیدن به مقدار قابل توجهی پول با هم رقابت می‌کنند.

اولین چیزی که در مورد این سریال جلب توجه می‌کند، بازیگران درجه‌یک آن از جمله ریو جون-یول، چون وون-هی و پارک هه-جون هستند که انتظار می‌رود هر کدام بتوانند جاذبۀ خاص خودشان را به رگ‌های این سریال تزریق کنند.

نکتۀ جالب توجه بعدی شباهت سریال با «بازی مرکب» است؛ این سریال دربارۀ ۸ شرکت‌کننده است که باید برای رسیدن به جایزۀ بزرگ، ۱۰۰ روز را در یک ساختمان هشت طبقه دوام بیاورند؛ جایی که ترس، طنز، هیجان، حرص و طمع در ترکیبی گاه خونین و گاه وهم‌آور و رازآلود با هم پیوند خورده‌اند. ظاهرا هر طبقه از ساختمان نشان‌دهندۀ یک سطح خاص از دشواری است؛ دشواری فزاینده‌ای که باید صبر کنیم و ببینیم چه کسی در نهایت می‌تواند آن را تا پایان تحمل کند.

اما صرف‌نظر از شباهت آشکار این داستان با داستان بازی مرکب، تفاوت‌هایی هم در این بین به چشم می‌خورد؛ اولا در اینجا تعداد شرکت‌کنندگان بسیار کمتر است و این می‌تواند کمک کند که شخصیت‌پردازی بهتر و عمیق‌تری صورت بگیرد، ظرافت‌های بیشتری در ارتباط میان شخصیت‌ها به تصویر کشیده شود و فضای ساکت‌تر و وهم‌آلودتری در سریال ایجاد شود. تفاوت دیگر در صحنه‌پردازی این سریال است که (آنطور که از تریلر سریال می‌توان فهمید) زیبایی‌شناسی جذاب‌تر و خیال‌انگیزتری دارد و استفاده‌اش از فضاهای بسته با رنگ‌ها و نورهای نرم و زنده، احساس گرم‌تر و گیرایی بیشتری را برای مخاطب فراهم می‌کند.

این سریال بر اساس وب‌تون‌های معروف و محبوب «بازی پول» و «بازی پی» اثر بائه جین-سو ساخته شده است و کارگردانی و نویسندگی آن بر عهده هان جه‌ریم، کارگردان فیلم موفق «اعلام وضعیت اضطراری» است.

در مجموع این از آن سریال‌هایی است که با توجه به مقدمۀ داستانی جذاب، بازیگران برجسته، صحنه‌پردازی زیبا و فضای پرهیجان و تعلیقش، احتمالا طیف وسیعی از مخاطبان سریال‌های کره‌ای را راضی خواهد کرد.

منبع : فرادید
به اشتراک گذاری

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟