همکاری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با بیمه آسیا گسترش یافت


امکان دریافت خدمات بیمه‌ای به پشتوانه وام بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اقساط ۶۰ماهه برای متقاضیان فراهم شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، جلسه امضای تفاهم‌نامه همکاری با حضور دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران...

همکاری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با بیمه آسیا گسترش یافت

امکان دریافت خدمات بیمه‌ای به پشتوانه وام بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اقساط ۶۰ماهه برای متقاضیان فراهم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، جلسه امضای تفاهم‌نامه همکاری با حضور دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و «مسعود بادین» مدیرعامل بیمه آسیا برگزار شد.

بر اساس تفاهم‌نامه امضا شده، همکاری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با بیمه آسیا گسترش یافت و از این پس مشتریان می‌توانند خدمات بیمه آسیا را به پشتوانه وام بانک قرض‌الحسنه مهر ایران دریافت کنند.

با توجه به نیاز جامعه به خدمات بیمه‌ای از جمله بیمه عمر، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در چارچوب تفاهم‌نامه مذکور، شرایط دریافت این خدمات را تسهیل کرد.

متقاضیان می‌توانند بیمه عمر و سرمایه‌گذاری آسیا را با وام قرض‌الحسنه از نخستین بانک قرض‌الحسنه کشور دریافت کنند. وام پرداختی به متقاضیان تا سقف مجاز تعیین شده توسط بانک مرکزی و اقساط آن نیز ۶۰ماهه تعریف شده است.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیش از این نیز سابقه همکاری با بیمه آسیا را داشت که با امضای تفاهم‌نامه یاد شده، این همکاری‌ها توسعه یافت. در آینده نیز طرح‌های جدیدی حاصل از همکاری دو مجموعه به جامعه معرفی خواهد شد.

باران ایرمان

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟