قاتل مرد جوان در جنوب تهران منتظر قاچاق بر بود که پلیس سر رسید + جزییات


قاتل مرد جوان در جنوب تهران منتظر قاچاق بر بود که پلیس سر رسید + جزییات

به گزارش رکنا: ساعت 10 شب پنجشنبه گذشته گزارش قتل مرد 25 ساله‌ای به بازپرس محمدجواد شفیعی اعلام شد. با گزارش این خبر، تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز شد. با حضور تیم جنایی در محل جنایت...

به گزارش رکنا: ساعت 10 شب پنجشنبه گذشته گزارش قتل مرد 25 ساله‌ای به بازپرس محمدجواد شفیعی اعلام شد. با گزارش این خبر، تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز شد. با حضور تیم جنایی در محل جنایت که بوستانی در جنوب تهران بود، تحقیقات ادامه یافت.

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد برادر زن مقتول به همراه دوستانش در حال بازی بودند و قاتل نیز در همان اطراف ایستاده بوده که آنها تصور می‌کنند وی قصد برهم زدن بازی‌شان را دارد و سر همین موضوع و نگاه چپ چپ با هم درگیر شدند .

در این درگیری قاتل، بینی برادر زن مقتول را شکست. وقتی آنها راهی خانه شدند و ماجرای درگیری را برای دامادشان تعریف کردند، وی با شنیدن این موضوع، به همراه چند نفر از دوستانش راهی بوستان شد و با دیدن مرد جوان با او درگیر شد اما متهم با چاقو مرد جوان را به قتل رساند و فرار کرد.

با شناسایی عامل جنایت، به دستور بازپرس جنایی تحقیقات برای دستگیری او ادامه یافت.

تا اینکه متهم یک ساعت بعد در بوستان دیگری در همان حوالی دستگیر شد. متهم در تحقیقات گفت: بعد از جنایت با یک قاچاق‌بر تماس گرفتم و از او خواستم که مرا فراری دهد. در بوستان منتظر قاچاق‌بر بودم که بازداشت شدم.

به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی پایتخت، متهم در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار داده شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.


قاتل مرد جوان در جنوب تهران منتظر قاچاق بر بود که پلیس سر رسید + جزییات

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

20 متن و پیام تبریک تولد پسرم