اشاره مستقیم جنیفر لوپز به طلاقش از بن افلک در فضای مجازی!


اشاره مستقیم  جنیفر لوپز  به طلاقش از  بن افلک  در فضای مجازی!

جنیفر لوپز اشاره مهمی به جدایی و طلاقش از بن افلک در فضای مجازی به اشتراک گذاشت!

وقت صبح-جنیفر لوپز، خانم بازیگر و خواننده، پس از شایعات طلاقش از بن افلک می‌گوید نمی‌تواند با کسی که صداقت ندارد زندگی کند!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، جنیفر لوپز اشاره‌های مهمی به جدایی از بن افلک کرده است. شایعات طلاق احتمالی جنیفر لوپز و بن افلک پس از دیده شدن این زوج در جلسات روانشناسی آغاز شد. بن افلک نیز به تازگی خانه مشترکشان را ترک کرده است!

واضح ترین نشانه از رابطه آشفته این زوج به تازگی اتفاق افتاده است. جنیفر لوپز یک پیام رمزآلود و احساسی را در اینستاگرام لایک کرد که به مشکلاتش با افلک اشاره می‌کند.

در این پست آمده است: «شما نمی‌توانید یک رابطه سالم با کسی که صداقت و امنیت عاطفی ندارد ایجاد کنید.»

طرفداران این زوج موفق از علائم آشکار مشکلات زناشویی متحیر و غمگین شدند و بسیاری از آن‌ها احتمال طلاق قریب الوقوع آن‌ها را می‌دهند.

با این حال جنیفر لوپز به تازگی پس از خروج از یک استودیو رقص د ر لس آنجلس در حالی دیده شد که هنوز حلقه ازدواجش را در دست دارد. این نمایش عمدی حلقه او نشان می‌دهد که او سعی در انتقال پیامی دارد.

در حالی که گزارشات ادعا می‌کنند این زوج از هم جدا شده و به سمت طلاق می‌روند، صحت این شایعات هنوز نامشخص است.

جنیفر لوپز در مستندی که به تازگی از زندگی خود ساخته است به ای نموضوع که چگونه اخبار نادرست و حضور خبرنگاران در زندگی مشترک او و بن افلک تاثیری منفلی گذاشته است صحبت کرد.

منبع: www.thenews.com.pk


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم خانواده جنجالی بازیگر سریال گاندو داریوش فرهنگ / پدر کجا و فرزندانش کجا ؟!