فردا روز سختی است/ آلیسون: هنوز با خداحافظی کلوپ کنار نیامده‌ام


فردا روز سختی است/ آلیسون: هنوز با خداحافظی کلوپ کنار نیامده‌ام

آلیسون بکر هنوز باور ندارد یورگن کلوپ فردا برای آخرین بار روی نیمکت لیورپول خواهد نشست.

به گزارش "ورزش سه"، قرمزها فردا در آخرین بازی یورگن کلوپ به عنوان سرمربی برابر ولورهمپتون قرار خواهند گرفت.

بدون شک یک بازی احساسی در آنفیلد خواهد بود چرا که مربی آلمانی بعد از 9 سال فراموش نشدنی به کارش پایان خواهد داد.

1959353

آلیسون بکر، گلر برزیلی لیورپول، در این رابطه گفت: «مطمئناً احساسات زیادی در ورزشگاه وجود خواهد داشت. من می‌توانم از طرف خودم بگویم که کنار آمدن با این لحظات چندان آسان نیست و هنوز نتوانسته‌ام با این موضوع کنار بیایم. خداحافظی همیشه سخت است به‌خصوص که از طرف یورگن کلوپ باشد. ما سال‌های فوق‌العاده‌ای با او داشتیم و او روحیه و اعتماد به نفس فراوانی به تیم تزریق کرد. طبیعی است همه از رفتن او ناراحت باشند.»

آلیسون ادامه داد: «کلوپ این فرصت را به بازیکنان داد که نه تنها بخشی از این تیم موفق باشند، بلکه به هواداران نیز این فرصت را داد که از بازی‌های تماشایی و موفقیت‌های تیم لذت ببرند. او باعث شد هواداران احساس کنند که بخشی از تیم هستند. من فکر می‌کنم به همین دلیل است که همه اینقدر احساساتی شده‌اند. ما همه در اینجا نبود کلوپ را حس خواهیم کرد و دلتنگش می‌شویم.»

گلر برزیلی افزود: «آنچه کلوپ در لیورپول ساخت و خلق کرد، یک میراث است. میراث‌ها بیشتر از جام‌ها ماندگار هستند. کلوپ اینجا جاودانه خواهد بود. او در میان مربیان و چهره‌های ابدی لیورپول جای دارد.»

1917038

آلیسون در مورد دویستمین بازی خود در لیگ برتر گفت: «من واقعا افتخار می‌کنم. فکر می‌کنم که این تعداد بازی رقم واقعاً خوبی است و رسیدن به آن دشوار. اینجا در لیورپول همه چیز برای من خوب پیش رفته است و از این بابت احساس غرور می‌کنم. انجام 200 بازی در لیگ برتر و در یکی از بهترین‌های جهان غرورانگیز است. ما اینجا در لیگ برتر رقابتی‌ترین لیگ جهان را داریم. در خیلی از لیگ‌ها بازی نکرده‌ام ولی با احترام به دیگران، بهتر از لیگ برتر نداریم. در انگلیس همیشه تعداد مدعیان قهرمانی بالاست و بسیاری از بازی‌ها غیر قابل پیش‌بینی هستند.»

آخرین بازی برابر وولوز: «ما روی این بازی تمرکز کرده‌ایم و این یک وضعیت متفاوت است. اغلب در هفته پایانی همیشه چیزی برای جنگیدن داشتیم، مقام قهرمانی در لیگ قهرمانان، یک مقام در مسابقات اروپایی یا لیگ برتر. حالا فرق می‌کند اما ما برای خودمان بازی می‌کنیم. مهم‌تر از همه اینکه با کلوپ نیز وداع خواهیم کرد و می‌خواهیم کنار هواداران یک روز به یاد ماندنی داشته باشیم.»


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس پروفایل پرسپولیسی واسه طرفداران پیروزی