کسی که قهرمانی را از لیورپول گرفت/ خشم کلوپ: از این کورتوای لعنتی متنفرم!


کسی که قهرمانی را از لیورپول گرفت/ خشم کلوپ: از این کورتوای لعنتی متنفرم!

یورگن کلوپ در مصاحبه با رسانه باشگاه به مرور 9 سال حضورش روی نیمکت لیورپول پرداخت و به فینال لیگ قهرمانان 2022 نیز اشاره کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کلوپ فردا برای آخرین بار روی نیمکت لیورپول خواهد نشست و سپس از این تیم جدا می‌شود. او لیورپول را در شرایطی تحویل گرفت که این تیم سال‌ها بود از قهرمانی لیگ برتر انگلیس فاصله گرفته بود و در بسیاری از سال‌ها تیمی مدعی قهرمانی نداشت.

با مربی آلمانی ورق برگشت و قرمزها به همه جام‌های ممکن دست یافتند ولی برای هر چیزی پایانی است و کلوپ در پایان فصل، جای خود را به آرنه اسلوت هلندی می‌دهد.

2023139

کلوپ لیورپول را سه بار به فینال لیگ قهرمانان رساند. در 2018 و 2022 مغلوب رئال شدند ولی در 2019 با پیروزی برابر تاتنهام ششمین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان را جشن گرفتند.

در سال 2022 لیورپول در شرایطی بازی را به رئال باخت که در طول بازی موقعیت‌های زیادی خلق کرد ولی تیبو کورتوا در شبی فراموش نشدنی، دروازه رئال را بسته نگه داشت.

2023138

وقتی کلوپ می‌خواست در مورد این فینال حرف بزند، نتوانست عصبانیتش را پنهان کند و البته با لحنی شوخ گفت: «امان از این کورتوای لعنتی. او آن شب 12 موقعیت گل واضح را از ما گرفت. بعد از آن فینال از همه چیز متنفر شدم ولی سپس تصمیم گرفتم دیگر به‌خاطر فوتبال زندگی خودم را ویران نکنم و زجر نکشم.»

2023141

کلوپ ادامه داد: «ما هر سه دقیقه یک شانس گل ایجاد می‌کردیم ولی کورتوای لعنتی 12 دست داشت. 23 موقعیت گل داشتیم ولی رئال از اندک موقعیت‌های خود یک‌بار به گل رسید و ما را به سختی تنبیه کرد. البته قطعا ما در حمله و تمام‌کنندگی اشتباهاتی داشتیم ولی شکست ما فقط و فقط به‌خاطر درخشش کورتوا بود.»


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ببینید | شوخی بامزه کاربران فضای مجازی با اظهارنظر احمدی‌نژاد برای شرکت در انتخابات ریا...