قول می‌دهیم مردم استان یزد را خوشحال کنیم؛/ آقایی: سخت‌ترین بازی عمرم را داشتم


قول می‌دهیم مردم استان یزد را خوشحال کنیم؛/ آقایی: سخت‌ترین بازی عمرم را داشتم

مهاجم چادرملو اردکان می‌گوید دیدار با آلومینیوم و همشهریانش بازی خاص و احساسی برای او بود.

به گزارش "ورزش سه"، سجاد آقایی پس از تجربه بازی در استقلال، ذوب‌آهن و نساجی مازندران، طی دو فصل و نیم اخیر در آلومینیوم اراک و تیم شهرش عضویت داشت، اما در نقل و انتقالات زمستانی تصمیم گرفت راهی تیم مدعی صعود چادرملو اردکان شود که در دیدار اخیرشان در جام حذفی برابر تیم سابقش به میدان رفت.

مهاجم سابق آلومینیوم در دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با پیراهن چادرملو اردکان مقابل هم‌بازیان سابق خود به میدان رفت و پیش از شروع بازی هم با دسته گل به سمت سیدمجتبی حسینی رفت و برای حضور در ترکیب تیمش از او رخصت گرفت.

2023130

آقایی درباره دیدار اخیرشان مقابل آلومینیوم عنوان کرد: واقعا سخت‌ترین بازی عمرم را داشتم، چراکه تقابل با تیم شهرم که در آن بزرگ شدم و روزهای خوبی در آنجا داشتم، خاص و احساسی بود ولی با این وجود شرایط حرفه‌ای فوتبال طوری بود که باید در این مسابقه با همه توان و وجودم بازی می‌کردم تا تیمی که تحت قراردادش هستم، موفق شود.

او ادامه داد: انگیزه زیادی برای این بازی داشتم و تمام تلاشم را کردم تا تیمم به موفقیت برسد و به نیمه نهایی جام حذفی صعود کند، اما با وجود نمایش خوبی که داشتیم، متاسفانه در آخرین دقایق گل خوردیم و نتوانستیم بالا برویم. البته واقعا تمرکز زیادی روی جام حذفی نداشتیم و همه هدف ما روی موفقیت و صعود به لیگ برتر است.

2023131

مهاجم سابق استقلال و آلومینیوم به کار با سعید اخباری در چادرملو اشاره کرد و افزود: در نیم‌فصل شرایط را طوری دیدم که نیاز بود از آلومینیوم جدا شوم تا شانس بازی بیشتری پیدا کنم و وقتی با آقا سعید که یک مربی فنی و با دانش است، صحبت کردم، تصمیم گرفتم به چادرملو بروم و به نظرم انتخاب خوبی داشتم.

آقایی درباره حمایت تماشاگران‌شان و شانس صعود به لیگ برتر اظهار کرد: هواداران ما همیشه سنگ تمام می‌گذارند و در دیدار با آلومینیوم هم به بهترین شکل این کار را کردند که متاسفانه خوشحال به خانه برنگشتند، اما به آنها قول می‌دهیم که در لیگ یک جبران می‌کنیم و همه وجودمان را می‌گذاریم تا در دیدار پیش رو مقابل مس کرمان نتیجه بگیریم و آنها را خوشحال خواهیم کرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس پروفایل قهرمانی پرسپولیس