اعتراف پوچ: سه ماه قبل منتظر اخراج بودم


اعتراف پوچ: سه ماه قبل منتظر اخراج بودم

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، می‌گوید در ماه فوریه منتظر اخراجش از این تیم بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی این فصل روزهای بسیار سختی را تحت هدایت پوچتینو پشت سر گذاشت و بسیاری معتقد بودند که او باید از طبیعت این تیم برکنار شود اما آبی‌های لندن در چند هفته اخیر نتایج بسیار خوبی به دست آوردند و با کسب چهار پیروزی متوالی حالا در جایگاه ششم جدول رده‌بندی قرار دارند.

این در حالی است که حتی در چند هفته اخیر هم شایعاتی درباره احتمال قطع همکاری با سرمربی این تیم به گوش رسیده بود و او حالا اظهارات جالبی را از نگرانی و ترسش از اخراج از چلسی در ماه فوریه مطرح کرده است.

2022436

پوچتینو در گفت‌وگو با خبرنگاران و در پاسخ به سوالی در این باره اظهار داشت: «می‌توانم صادق باشم؟ فکر می‌کنم پس از شکست برابر ولورهمپتون بود که نگران اخراج بودم. به یاد دارید که چه اتفاقی در آن زمان رخ داده بود؟ واقعا شرایط سختی را سپری کردیم.

شکست در خانه خیلی خیلی سخت است. در آن زمان است که به عنوان یک مربی احساس تنهایی و درماندگی زیادی دارید. وقتی احساس می‌کنید که همه طوری به شما نگاه می‌کنند که انگار مقصر اصلی اتفاقات هستید و نمی‌دانید که چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است. در آن زمان بود که خیلی احساس تنهایی و ترس داشتم.»


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عارف بعد از 2 سال به تیم ملی بازگشت:/ سورپرایز امیرقلعه نویی در خط دفاع تیم ملی