آبشک: در بقای استقلال خوزستان شک نداشته باشید


آبشک: در بقای استقلال خوزستان شک نداشته باشید

هافبک دفاعی جنگنده استقلال خوزستان مدعی است این تیم با ذهنیت کسب نتیجه طی سه بازی باقی‌مانده تلاش خود را ادامه خواهد داد.

به گزارش "ورش سه"، استقلال خوزستان مسیری سخت برای دستیابی به امتیاز بقا طی سه بازی آتی پیش رو دارد و باید برای رسیدن به این مهم مقابل پرسپولیس، مس رفسنجان و در نهایت هوادار تهران قرار گیرد. محمد آبشک هافبک جنگنده این تیم که در نیم فصل به جمع آبی‌ها اضافه شده اما با امیدواری زیادی نسبت به این اتفاق صحبت می‌کند.

آبشک درباره تقابل این هفته تیمش مقابل پرسپولیس می‌گوید: یک بازی سخت خواهد بود. آنها برای قهرمانی می‌جنگند و حق از دست دادن امتیاز را ندارند و از حمایت هواداران و استادیوم خانگی‌شان نیز سود می‌برند. ما نیز با انگیزه زیادی در این بازی حاضر خواهیم شد. باید بازی با نساجی را فراموش کنیم. یک بازی دور از انتظار را داشتیم. اما این پایان ما نیست. شرایط سختی برای بقا داریم و باید لحظه لحظه برای هدف‌مان بجنگیم. سقوط استقلال خوزستان سقوط یک تیم نیست. سقوط همه ماست که در آن حضور داریم و اگر به توانایی خودمان ایمان داریم باید مانع از این اتفاق شویم.

هافبک باتجربه استقلال خوزستان در ادامه گفت: همانطور که گفتم بازی سختی مقابل پرسپولیس خواهیم داشت اما هیچ چیز در فوتبال غیرممکن نیست. باید با بالاترین حد توان بجنگیم و تلاش کنیم به نتیجه برسیم. سه بازی برای ما باقی مانده و همه ما در قبال این تیم و هوادارانش مسئول هستیم. اگر اینجا آمدیم یعنی می‌خواهیم شرایط خوبی را شکل دهیم و به توانایی خودمان اطمینان داشتیم. پس الان وقت اثبات این موضوع است.

آبشک در خصوص احتمال سقوط تیمش در رقابت با دیگر گزینه‌ها گفت: به شخصه به هیچ عنوان به این اتفاق فکر نمی‌کنم. اصلا به بقای استقلال خوزستان شکی نداشته باشید. این چیزی است که من در تیم هم می‌بینیم. شما باید بازی با نساجی را کنار بگذارید. این توانایی ما نبود و اسیر شرایطی شدیم که نتوانستیم در طول بازی از آن خلاص شویم. اما قرار نیست این اتفاق تکرار شود. سه بازی باقی‌مانده و قطعا، قطعا و قطعا استقلال خوزستان با رسیدن به نتیجه مناسب در لیگ خواهد ماند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مورینیو: فصل بعد تیمی حریف رئال مادرید نیست