مصدومیت آتش نشانان در عملیات اطفا حریق / در اصفهان رخ داد


مصدومیت آتش نشانان در عملیات اطفا حریق / در اصفهان رخ داد

به گزارش رکنا،منصور شیشه فروش گفت: آتش سوزی سنگین عصر دیروز در سوله یک واحد تولید الیاف و نمد بافی واقع در شهرک صنعتی دولت آباد با همکاری 12 تیم آتش نشانی از شهرهای دولت آباد ، اصفهان و شاهین...

به گزارش رکنا،منصور شیشه فروش گفت: آتش سوزی سنگین عصر دیروز در سوله یک واحد تولید الیاف و نمد بافی واقع در شهرک صنعتی دولت آباد با همکاری 12 تیم آتش نشانی از شهرهای دولت آباد ، اصفهان و شاهین شهر مهار و محل پاکسازی شد.

منصور شیشه فروش با بیان اینکه در پی این آتش سوزی سه سوله دیگر نیز تحت تاثیر حریق قرار گرفته بودند ، افزود: بر اثر این حادثه در هنگام مهار آتش ۳ نیروی آتش نشان آسیب دیدند، که یکی از آنها به دلیل مشکل ترومایی و ۲ نفر نیز به دلیل مشکلات تنفسی بر اثر دود به بیمارستان کاشانی اصفهان منتقل شدند .

وی گفت: این واحد صنعتی بیمه بوده و برای پیشگیری از سرایت آتش به واحدهای مجاور تخریب دیوار یک سوله و خنک سازی محل های مجاور در دستور کار قرار گرفت.

منصور شیشه فروش ادامه داد : به منظور پیشگیری از تکرار این وقایع در واحدها و کارگاهای صنعتی لازم است تمامی واحدهای تولیدی صنعتی و کارگاهی و شهرک های صنعتی در خصوص رعایت اصول ایمنی در انبار کردن کالاها و مواد نگهداری وحمل و نقل مواد و کالاها و مراحل تولید و عرضه کالاها اقدام کنند.


مصدومیت آتش نشانان در عملیات اطفا حریق / در اصفهان رخ داد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آن‌چه باید از "تب دنگی" بدانید/علائم و راه تشخیص بیماری