شهرداری: مسدود شدن میدان جی به مدت یکسال/ تونل شهید متوسلیان عملیاتی می‌شود


شهرداری: مسدود شدن میدان جی به مدت یکسال/ تونل شهید متوسلیان عملیاتی می‌شود

ایرنا: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از مسدود شدن مسیر میدان جی بدلیل عملیات عمرانی به مدت یکسال خبر داد. هادی حق بین روز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به منظور اجرای طرح ادامه قسمت غربی یادگار امام (ره) از شورای تامین تقاضای انسداد...

شهرداری: مسدود شدن میدان جی به مدت یکسال/ تونل شهید متوسلیان عملیاتی می‌شود

ایرنا: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از مسدود شدن مسیر میدان جی بدلیل عملیات عمرانی به مدت یکسال خبر داد.

هادی حق بین روز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به منظور اجرای طرح ادامه قسمت غربی یادگار امام (ره) از شورای تامین تقاضای انسداد مسیر از میدان جی را کردیم، گفت: این مجوز صادر شده و به منظور ادامه عملیات مسیر میدان جی مسدود و شهرداری تهران نیز مسیر جایگزین را مشخص کرده است.

وی در خصوص طرح‌های قابل افتتاح نیز اظهار کرد: برنامه داریم امسال ۲۵ تقاطع اصلاح شود که تا امروز چهارمین تقاطع افتتاح شده همچنین تا یک ماه آینده مسیر شرق به شرق بزرگراه همدانی و دسترسی پارک ارم هم به مردم تحویل داده خواهد شد.

حق بین تاکید کرد: به نظر می‌رسد تا پایان این دوره مدیریت شهری حدود ۶۰ تقاطع از ۹۸ تقاطع تحویل شهروندان شود.

وی در خصوص روند اجرای تونل شهید متوسلیان نیز گفت: اعتبار این طرح مشارکتی است و در فاز مطالعات اولیه قرار دارد، این طرح بسیار بزرگ و موضوعات قراردادی آن پیچیده است، اما بزودی و در همین دوره فاز اجرایی آن آغاز می‌شود.

معاون شهردار تهران در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا در خصوص توسعه پارکینگ‌های طبقاتی نیز گفت: هم اکنون چند طرح مهم در مناطق کم برخوردار تهران در حال انجام است و در روز‌های آینده پارکینگ مینایی در منطقه ۱۵ افتتاح خواهد شد.

لینک کوتاه کپی لینک

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اینفوگرافی/بعد از ترک سیگار چه اتفاقی در بدن می‌افتد؟