امیدواری‌های یک اردوی شیک در آن‌سوی دنیا / والیبال به امید معجزه در حوالی بهشت!


امیدواری‌های یک اردوی شیک در آن‌سوی دنیا / والیبال به امید معجزه در حوالی بهشت!

تیم ملی والیبال ایران خاص‌ترین اردوی آماده‌سازی خود را در برزیل پشت سر گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، فراتر از مقایسه‌ها و دو قطبی همیشگی بین مربی خارجی و داخلی که بعضاً خسته‌کننده هم می‌شود، سرمربی این روزهای تیم ملی والیبال ایران یک ویژگی خاص و جدید را از یک خارجی به رخ کشید.

اینجا روایتی است از چند روز حضور تیم ملی والیبال ایران در کمپ تیم ملی والیبال برزیل که امروز با برگزاری آخرین بازی دوستانه با تیم ملی این کشور به پایان می‌رسد.

*احترام، حرف اول کمپ برزیل
از لحظه اول حضور تیم ملی والیبال ایران در کمپ برزیلی‌ها، آن‌ها به بهترین شکل ممکن از ملی‌پوشان ایران استقبال کردند. در سریع‌ترین زمان ممکن اتاق‌ها در اختیار بازیکنان قرار داده شد و شاید می‌توان به جرات گفت که تیم ملی یکی از بی‌دغدغه‌ترین اردوهای خود را پشت سر گذاشت.

*این کمپ استثنایی و فوق‌العاده
هر چقدر از ویژگی‌های کمپ فدراسیون والیبال برزیل بگوییم، کم است. از همان اول که پایتان را در این کمپ بگذارید، لذت می‌برید. یک دریاچه زیبا که رخ جذابی به این کمپ داده است. یک رستوران تر و تمیز بغل این دریاچه است که هر روز غذاهای متنوعی برای تیم‌ها سرو می‌کند. آن‌طرف‌تر اتاق‌های این کمپ را می‌بینیم که به اندازه یک هتل پنج ستاره مرتب است و هر روز هم توسط کارمندان این کمپ مرتب می‌شود. و در نهایت بهترین قسمت کمپ که مربوط به امکانات ورزشی است. از یک استخر بزرگ و روباز وسط کمپ تا سالن سرگرمی که در آن پلی‌استیشن، میز پینگ پنگ، فوتبال‌دستی و چند بازی دیگر قرار گرفته است. قسمت اصلی داستان اما اینجاست، در دل این کمپ؛ مجموعه ورزشی این کمپ استثنایی که شامل شش سالن والیبال با به‌روزترین کف‌پوش و امکانات است. یک سالن بدنسازی بزرگ و سالن پزشکی و ماساژ را هم اضافه کنید که باعث شده نتوانیم کوچکترین ایرادی به این کمپ بگیریم.

*یک تشکر ویژه از آقای پائز
به‌خاطر این اردوی تدارکاتی فوق‌العاده قبل از لیگ ملت‌ها و سه بازی تدارکاتی با تیم ملی برزیل، باید از موتا پائز ممنون باشیم. سرمربی تیم ملی که از اعتبار خیلی زیادی‌ هم در بین افراد این کمپ برخوردار است؛ از برناردو رزنده بزرگ، سرمربی تیم ملی برزیل که بارها در این چند روز با پائز گپ و گفت داشت گرفته تا دیگر افراد حاضر در این مجموعه که به سرمربی ایران مثل یک خودی رفتار می‌کردند. یک روی دیگر پائز هم در تمرینات بود که تا توانست عرق بازیکنان تیم ملی را درآورد. به جز روزهایی که با برزیل بازی داشتیم دو نوبت تمرین دو، سه ساعته در روز با سخت‌گیری تمام که نشان داد این سرمربی برزیل چقدر هم دلسوز والیبال ایران است و هم دوست دارد خودی در لیگ ملت‌ها نشان دهد. به امید اینکه همه این اتفاقات به معجزه صعود به المپیک منجر شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


ببینید | شوخی بامزه کاربران فضای مجازی با اظهارنظر احمدی‌نژاد برای شرکت در انتخابات ریا...