این بهترین زمان برای جدایی است/ آخرین یادداشت کلوپ قبل از ترک لیورپول


این بهترین زمان برای جدایی است/ آخرین یادداشت کلوپ قبل از ترک لیورپول

یورگن کلوپ خطاب به هواداران لیورپول یک روز قبل از جدایی‌اش، آخرین یادداشت خود را نوشت.

به گزارش "ورزش سه"، دوران حضور کلوپ در لیورپول فردا و پس از بازی با وولوز به پایان می‌رسد.

او بعد از 9 سال موفق در جمع قرمزها از این باشگاه خواهد رفت و بعد از یک سال استراحت باید دید چه چالشی و کدام باشگاه را قبول خواهد کرد. کلوپ لیورپول را در شرایطی تحویل گرفت که باشگاه مدت‌ها بود از شرایط ایده‌آل دور شده بود ولی توانست با این تیم به همه جام‌های مهم دست پیدا کند و با سری بالا حالا لیورپول را ترک خواهد کرد.

2022949

کلوپ در آخرین یادداشت خود به عنوان مربی لیورپول نوشت: «اول و مهم‌تر از همه، یکشنبه آخرین بازی من است. ما نه می‌توانیم و نه می‌خواهیم که این لحظه را فراموش کنیم. از زمانی که من اینجا هستم، بازی‌های زیادی وجود داشته که در آنها اتفاقات مختلفی رخ داده اما ما تمام تلاش خودمان را کردیم تا یک فوتبال کاملا لیورپولی ارائه بدهیم. این حداقل چیزی است که ما به خودمان و هوادارانمان مدیونیم؛ فوتبال خوب یک نتیجه خوب را تضمین نمی‌کند ولی شانس برای رسیدن به موفقیت را افزایش می‌دهد، بنابراین منطقی بود که این کار را بکنیم. به جز بازی زیبا ما می‌توانستیم از چیزهای دیگر لذت ببریم اما شغل من همیشه برایم در اولویت بود.»

در ادامه یادداشت آمده است: «ما همچنین به‌خاطر تجربه اول فصل خودمان می‌دانیم که وولوز می‌تواند چه چالشی را برایمان ایجاد کند. آنها گری اونیل که یک مربی جوان و برجسته است را دارند که من او را از زمان حضورش در لیورپول به خوبی می‌شناسم و دیدن بازی‌های خوب وولوز با او برایم تعجب‌آور نیست. وولوز زیرنظر اونیل فوتبال درخشانی بازی می‌کند. مایلم به گری، کادرفنی او و همه کسانی که با وولوز به آنفیلد می‌آیند، خوش‌آمد بگویم و همچنین برای آنها تابستانی لذت‌بخش و آرام را آرزو کنم. البته که این آخرین بازی من به عنوان سرمربی لیورپول است و شما چند ماه است این را می‌دانید. معتقدم این زمانی مناسبی برای جدایی من است. اگر نقطه شروع این جدایی اعلام رسمی آن بود، قدم بعدی بزرگ به سمت آینده، بازی یکشنبه است.»

در پایان یادداشت آمده است: «اگر فضای خالی وجود داشته باشد، می‌خواهم نام همه افرادی که باید از آنها تشکر کنم را بنویسم. نمی‌توانم‌ بیشتر از این از بازیکنان گذشته و حال تشکر کنم، کسانی که در 9 سالی که من اینجا هستم به این باشگاه خدمت کرده‌اند. چیزی که آن‌ها در این دوره کسب کردند، خیلی ویژه و خاص بوده، نه فقط از نظر لحظاتی که خلق کردند و موفقیتی که به دست آوردند بلکه از نظر راه و روشی که بیانگر ماهیت وجودی باشگاه لیورپول بود.»


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پیام بارسا به رئال: قهرمانی‌تان مبارک