برایش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم/ واکنش آنچلوتی به اخراج احتمالی ژاوی


برایش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم/ واکنش آنچلوتی به اخراج احتمالی ژاوی

کارلو آنچلوتی از کار ژاوی در بارسلونا تقدیر کرد و گفت برای او در آینده بهترین‌ها را آرزو می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که دو هفته پیش قهرمانی‌اش در لالیگا مسجل شده، فردا از هفته 37 در زمین ویارئال به میدان خواهد رفت.

رئال در فصل جاری یک باخت داشته و می‌خواهد با برتری در دو بازی بعدی خود با 99 امتیاز فصل را تمام کند. رئال دو هفته دیگر حساس‌ترین بازی فصل یعنی فینال لیگ قهرمانان را نیز پیش رو دارد.

2023204

کارلو آنچلوتی در نشست خبری این بازی گفت: «ما به این بازی به عنوان آماده‌سازی برای فینال نگاه می‌کنیم. با همه تیم سفر می‌کنیم و این بازی را به عنوان یک مسابقه برای رسیدن به ریتم و فرم مناسب ارزیابی کرده‌ایم. ویارئال برای سهمیه اروپا می‌جنگد ولی ما نیز انگیزه خودمان را داریم.»

احتمال برکناری ژاوی: «من نمی‌خواهم در مورد موضوع ژاوی اظهار نظر کنم. برای او به عنوان یک فرد و به عنوان یک مربی احترام زیادی قائل هستم. باید برای کاری که از نظر من خوب هم انجامش داده، ارزش گذاشت. من برای او بهترین‌ها را در آینده آرزو می‌کنم.»

گلر اصلی رئال: «در این مورد هیچ شکی نداریم. من می‌دانم که باید تا اول ژوئن چه کاری انجام دهم، یعنی اینکه همه را به بهترین شکل ممکن آماده کنم و سپس، درست‌ترین تصمیم را بگیرم. ما سه روز استراحت کردیم و اکنون دو هفته فرصت داریم تا برای فینال آماده شویم.»

ماندنی شدن مودریچ و کروس: «من همیشه خوشبین هستم ولی الان به فینال فکر می‌کنیم. بقیه چیزها موضوعاتی فرعی هستند.»

مودریچ و نقش جدیدش در تیم: «من هرگز با مودریچ مشکلی نداشته‌ام. او بازیکنی در سطح بالا و یکی از بهترین‌های جهان است و یک انسان فوق‌العاده. ما هرگز مشکلی نداشته‌ایم و همیشه بین ما احترام بوده است.»

کورتوا برای فینال: «برای من هیچ بحثی وجود ندارد. لونین فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشت و کورتوا در حال بازگشت به آنچه است که قبلا بود؛ یعنی بهترین در جهان.»

وضعیت کروس: «تونی یک آلمانی تمام عیار است. من هم در مورد آینده او ترجیح می‌دهم بسیار آلمانی باشم، زیاد حرف نزنم و ترجیح می‌دهم گوش کنم. او وقتی باید چیزی بگوید، آن را به وضوح می‌گوید. تونی کمی شک دارد ولی انسانی صادق است و به زودی تصمیمش را می‌گیرد.»

استرس فینال: «بهترین راه برای آماده شدن برای فینال این است که در دو بازی بعدی 100 درصد باشیم. ما مقابل گرانادا و آلاوس خیلی خوب کار کردیم. برابر ویارئال هم همینطور خواهد بود. در دو بازی اخیر ما 9 گل زده‌ایم و گلی هم دریافت نکرده‌ایم.»

میلیتائو: «او ممکن است در فینال از ابتدا شروع کند چون فرم او نزدیک به 100 درصد شده است. ادر فردا بازی خواهد کرد و من او را بسیار نزدیک به بهترین سطحش می‌بینم.»

لونین: «لونین فردا بازی می‌کند.»


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اهدای سکه به مدال‌آوران دوومیدانی در مسابقات غرب آسیا!