هزینه لابیاپلاستی دکتر مهرنوش امیری


هزینه لابیاپلاستی از مسائل بسیار مهم برای کاندیدای این روش است که به عوامل مختلفی بستگی دارد و برای همه بانوان یکسان نیست. تخصص و تجربه و مهارت جراح در میزان هزینه ها تاثیر بسیاری دارد. در این مقاله، به بررسی عواملی که بر هزینه لابیاپلاستی تأثیر...

هزینه لابیاپلاستی از مسائل بسیار مهم برای کاندیدای این روش است که به عوامل مختلفی بستگی دارد و برای همه بانوان یکسان نیست. تخصص و تجربه و مهارت جراح در میزان هزینه ها تاثیر بسیاری دارد. در این مقاله، به بررسی عواملی که بر هزینه لابیاپلاستی تأثیر می‌گذارند، نکاتی در مورد هزینه‌های مربوط به جراحی لابیاپلاستی سال ۱۴۰۳، و روش‌هایی برای مدیریت هزینه‌ها خواهیم پرداخت.

هزینه لابیاپلاستی دکتر مهرنوش امیری

وب سایت شخصی دکتر مهرنوش امیری : drmehrnushamiri.com

هزینه لابیاپلاستی در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟

هزینه لابیاپلاستی در سال ۱۴۰۳ نسبت به سال های گذشته تا حدودی با افزایش روبرو بود که البته این مقدار، چندان قابل توجه نیست و همچنان در رسته عمل های ترمیمی واژن ارزان قرار دارد. هزینه کلی این جراحی به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه بیان خواهیم کرد و جالب است بدانید که دستمزد جراحان و قیمت عمل لابیاپلاستی برای پزشکان نیز متفاوت است.

هزینه عمل لابیاپلاستی سال ۱۴۰۳ بالای دوازده میلیون تومان است که باید ابتدا اندازه و فرم لابیا توسط بهترین جراح لابیاپلاستی معاینه شود و سپس قیمت قطعی برای شما تعیین گردد و اگر این عمل همزمان با سایر جراحی های زیبایی واژن مانند واژینوپلاستی، پرینورافی و …. انجام شود نیز هزینه آن به صورت جداگانه باید پرداخت شود.

هزینه لابیاپلاستی دکتر مهرنوش امیری

هزینه لابیاپلاستی به چه عواملی بستگی دارد؟

همانطور که بیان شد، هزینه لابیاپلاستی بسته به عوامل مختلفی متغیر است. در این بخش، ما برخی عوامل رایج و مهمتر که اثرگذاری بیشتری بر هزینه ها دارند را برای شما زیباجویان عزیز بیان کردیم.

· تجربه و مهارت جراح لابیاپلاستی

· موقعیت لوکیشن مرکز انتخابی برای عمل

· دولتی یا خصوصی بودن کلینیک یا بیمارستان

· نوع جراحی سنتی یا لیزر

· آزمایش‌های پیش جراحی ماند پاپ اسمیر

· هزینه های جانبی بعد از عمل مانند هزینه داروها

آیا بالا بودن هزینه جراحی لابیاپلاستی نشانه کیفیت بهتر است؟

بالا بودن هزینه جراحی لابیاپلاستی به تنهایی نشانه کیفیت بهتر نیست اما توجه داشته باشید که هزینه دریافتی بابت این عمل در سال ۱۴۰۳ نباید غیرطبیعی ارزان باشد. برخی بانوان برای انتخاب جراح فقط به هزینه ها توجه می‌کنند که کم و ارزان باشند اما شما در واقع باید به نمونه کارهای پزشک توجه داشته باشید. قطعا بهترین جراح لابیاپلاستی، هزینه و دستمزد بیشتری را شامل می‌شود اما این اطمینان را از انتخاب ایشان خواهید داشت که نتیجه کار با مشکلات و عوارض برای شما همراه نخواهد بود و نیاز به خرج کردن هزینه های اضافی به جهت درمان نخواهید داشت. توجه داشته باشید که هیچ ارزانی بی دلیل نیست و همینطور هیچ هزینه بالایی هم بی حکمت نیست، بنابراین برای انتخاب جراح به گونه ای پیش بروید که برای خود پشیمانی به بار نیاورید.

بیمه هزینه لبیاپلاستی را پوشش می دهد؟

پوشش هزینه لابیاپلاستی توسط بیمه‌های سلامت به شرکت مورد نظر بیمه شما بستگی دارد. بسیاری از بیمه‌های سلامت ممکن است هزینه لابیاپلاستی را پوشش دهند و این در صورتی است که این جراحی به عنوان یک نیاز پزشکی تشخیص داده شود. به طور کلی، جراحی لابیاپلاستی جزو جراحی های ترمیمی و زیبایی بشمار می‌رود و بیمه های پایه و تکمیلی هیچ مقدار هزینه ای از آن را پوشش نمی‌دهند و جزو فرانشیز های آن ها هم تعریف نشده است. برای اطلاع بیشتر در این مورد، بهتر است که با شرکت بیمه خود تماس بگیرید و اطلاعات دقیق را بدست آورید.

نحوه اطلاع از هزینه لابیاپلاستی توسط دکتر مهرنوش امیری

شاید این مورد برای شما هم سوال باشد که هزینه لابیاپلاستی با دکتر مهرنوش امیری چقدر است؟ ایشان به عنوان بهترین جراح زیبایی زنان در منطقه فرمانیه تهران فعالیت دارند و خدماتی چون لابیاپلاستی و جراحی های ترمیمی زنان و عمل واژینوپلاستی و … را ارائه می‌دهند و رضایت مندی مراجعین از ایشان فوق العاده است. شما عزیزان می‌توانید برای مشاهده نمونه کارهای ایشان، شبکه اجتماعی وی را دنبال کنید و یا به صورت حضوری نوبت دریافت کرده و به مطب مراجعه داشته باشید.

دکتر مهرنوش امیری برای انجام لابیاپلاستی از تکنیک های مجهز و پیشرفته استفاده می‌کند و هزینه لابیاپلاستی با دکتر مهرنوش امیری بعد از معاینات و بررسی لازم به زیباجو بیان می‌شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد هزینه عمل با این پزشک می‌توانید با شماره ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۲۲ ارتباط برقرار نمایید و یا به مطب ایشان واقع در فرمانیه، ابتدای لواسانی، پلاک ۱۲ مراجعه نمایید تا مشاوره لازم در جهت تعیین قیمت لابیاپلاستی را انجام دهید.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...