اجرای بزرگ‌ترین مولدسازی‌های تاریخ کشور در بحث جوانی جمعیت


اجرای بزرگ‌ترین مولدسازی‌های تاریخ کشور در بحث جوانی جمعیت

وزیر راه و شهرسازی از تامین ۷۰ هزار میلیارد تومان برای زمین‌های واگذاری شده به متقاضیان طرح جوانی جمعیت خبر داد و گفت: یکی از بزرگترین مولدسازی‌های کشور در زمینه جوانی جمعیت رقم خورده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به اقدامات وزارت راه و شهرسازی در راستای حمایت از جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: تا کنون به تعداد زیادی از خانواده‌های چند فرزندی، به منظور اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، زمین رایگان واگذار شده است.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه تاکید کرد: تأمین زمین مورد نیاز طرح جوانی جمعیت و انجام اقدامات آماده سازی آنها و تقدیم به متقاضیان حدود ۷۰ همت منابع مالی نیاز داشت که انجام شد و یکی از بزرگ‌ترین مولدسازی‌های تاریخ کشور در بحث جوانی جمعیت رقم خورد و برای تأمین زمین و عرضه به متقاضیان در سال جاری به مقدار سال ۱۴۰۲ و بیشتر هدف‌گذاری شده است.

وی با اشاره به واگذاری ۹۳۰۰ قطعه زمین به متقاضیان یزدی در روز گذشته بیان کرد: تا روز گذشته ۷۵ هزار متقاضی زمین دریافت کردند و در تلاش هستیم تا زمین هر یک از متقاضیان تحویل آنها شود.

بذرپاش با بیان اینکه تأمین این زمین‌ها در نقاط مختلف کشور کار آسانی نیست، تصریح کرد: این زمین‌ها برای آماده سازی و واگذاری به متقاضیان باید مراحل قانونی خود را سپری کنند و سپس در صورت نیاز تغییر کاربری یا به محدوده‌های شهری الحاق شوند.

یکی از بندهای قانون جوانی جمعیت واگذاری زمین به خانواده‌های سه فرزند و بیشتر (بر اساس زمان تولد فرزند سوم به بعد) است که در سال گذشته، بیش از ۷۴ هزار متقاضی جوانی جمعیت که شروط لازم را کسب و در سامانه ثبت نام کرده بودند، طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی زمین مناسب را برای مسکن دریافت کردند.

منبع : بازار
به اشتراک گذاری

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

قیمت انواع میوه در میدان مرکزی چقدر است؟