گردان‌ قدس بیانیه داد/ «عسقلان» بمباران شد


گردان‌ قدس بیانیه داد/ «عسقلان» بمباران شد

اقتصادنیوز: گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که منطقه اشغالی «عسقلان» در اطراف نوار غزه را موشک‌باران کرده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، با وجود گذشت ۲۲۵ روز از آغاز حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم موفق نشده است مانع از حملات موشکی مقاومت فلسطین به سرزمین‌های اشغالی شود.

بر همین اساس گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که در واکنش به جنایت‌های دشمن صهیونیست در حق ملت فلسطین منطقه اشغالی «عسقلان» را هدف حمله موشکی قرار داده است.

خبر مرتبط
حمله موشکی به یک نفتکش در دریای سرخ

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای امروز (شنبه) از حمله موشکی به یک نفتکش در نزدیکی بندر المخای یمن در دریای سرخ خبر دادند.

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که آژیر هشدار در منطقه اشغالی عسقلان و شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه به صدا درآمده است.

بنا بر گزارش منابع خبری این حمله موشکی از شمال نوار غزه به انجام رسیده است؛ این در حالی است که پیش‌تر رژیم صهیونیستی مدعی شده بود نیروهای مقاومت را از این منطقه بیرون کرده است، اما هم‌اکنون با مقابله شدید مبارزان مقاومت فلسطین در شمال نوار غزه روبرو شده است.

خبر مرتبط
حمله حزب‌الله لبنان به چند پایگاه ارتش اسرائیل در شمال اراضی اشغالی

اقتصادنیوز: حزب الله لبنان امروز (شنبه) از هدف قرار دادن چند پایگاه و تجهیزات جاسوسی ارتش اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) نیز اعلام کرد که مقر فرماندهی و کنترل ارتش رژیم صهیونیستی در شرق اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه را با خمپاره‌های سنگین هدف قرار داده است.

یک بولدوزر نظامی «دی ۹» ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک «التنور» واقع در شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه نیز از سوی مبارزان قسام با «یاسین ۱۰۵» هدف قرار گرفت.

گردان‌های «المجاهدین» نیز اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها یک تانک صهیونیستی را در محور پیشروی شرق اردوگاه جبالیا با گلوله «آر پی جی» هدف قرار داده‌اند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟