تبریک حضوری مدیرعامل بانک مسکن به کارشناسان و مدیران اداره کل روابط عمومی


سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن همزمان با روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی ، در جمع کارشناسان و مدیران اداره کل روابط عمومی این بانک حضور یافت و ضمن اهدای گل به تک‌تک آن‌ها خداقوت گفت. حسینی در این دیدار که با حضور احمد بیدی، عضو جدید هیات...

تبریک حضوری مدیرعامل بانک مسکن به کارشناسان و مدیران اداره کل روابط عمومی

سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن همزمان با روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی ، در جمع کارشناسان و مدیران اداره کل روابط عمومی این بانک حضور یافت و ضمن اهدای گل به تک‌تک آن‌ها خداقوت گفت.


حسینی در این دیدار که با حضور احمد بیدی، عضو جدید هیات مدیره و مسئولان اداره کل روابط عمومی بانک مسکن انجام شد؛ طی دیدار چهره به چهره با تمامی همکاران، در جریان نحوه اجرای فرآیندهای این بخش قرار گرفت.

مدیرعامل بانک مسکن در جریان این حضور صمیمانه، بر اهمیت وجود روابط عمومی قوی در سازمان و نقش آن در موفقیت بانک تاکید کرد و گفت: اکنون که در مسیر ایفای بزرگترین مسئولیت اجتماعی بانک قرار داریم و تمام توان، منابع و ظرفیت داخلی را برای تحقق ساخت نهضت ملی مسکن صرف کرده‌ایم؛ باید به نحو شایسته و با رویکرد امیدآفرینی، جامعه را آگاه سازیم و این جز با به کارگیری دانش روزآمد و تجربه شما متخصصان این حوزه میسر نخواهد شد.

وی در بازدید از بخش‌های مختلف اداره کل روابط عمومی بانک مسکن ، مسائل و دغدغه‌های همکاران را جویا شد و راهکارها و پیشنهادهای ایشان با هدف بهبود اثربخشی، معرفی خدمات و ارتقای جایگاه بانک مسکن را مورد بررسی قرار داد.

دکتر حسینی در پایان این دیدار، تابلوی یادبود روز روابط عمومی و ارتباطات را امضا و از زحمات فعالان این حوزه در سراسر کشور به ویژه روابط عمومی بانک مسکن قدردانی کرد.

نگار کریمی

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

طرح تبدیل فیدلیتی پرایم به فیدلیتی پرستیژ اعلام شد [خرداد 1403]