جهش 10 درصدی قیمت فانتوم / آیا برای خرید این ارز دیجیتال دیر است؟


جهش 10 درصدی قیمت فانتوم / آیا برای خرید این ارز دیجیتال دیر است؟

قیمت فانتوم (FTM) این هفته به عنوان بهترین عملکرد در بین توکن‌های لایه 1 شناخته شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، در زمان نگارش این گزارش، قیمت فانتوم به سطح 0.80 دلار رسیده و به طرز چشمگیری از دیگر ارزهای دیجیتال بزرگ پیشی گرفته است.

عملکرد اخیر قیمت فانتوم

در هفته گذشته، بیت کوین (BTC) با رشد پنج درصدی به سطح 66,234 دلار رسیده است، در حالی که اتریوم (ETH) تقریباً بدون تغییر در حدود سطح 3,020 دلار باقی مانده است. در مقابل، افزایش چشمگیر قیمت فانتوم می‌تواند به دلیل انتظارات، پیرامون ارتقای شبکه باشد.

ارتقاء شبکه

انتظار می‌رود ارتقای Sonic به طرز چشمگیری توانایی پردازش تراکنش‌های فانتوم را افزایش دهد و سرعت تراکنش‌ها را از 1.5 تا 2.5 تراکنش در ثانیه (tps) به 2000 tps برساند. فانتوم اعلام کرده است این شبکه هنگامی ارتقا خواهد یافت که ساختار جدید توسط دو سوم گره‌ها پذیرفته شود. در حال حاضر، 25 گره از 60 گره آن به Sonic ارتقا یافته‌اند.

1715944152-ftmusd_2024-05-17_12-08-44

واکنش بازار و شاخص‌های تکنیکال

تحلیل نمودار فانتوم طی سه ماه گذشته نشان‌دهنده کاهش قیمت از اواسط ماه مارس بوده، که منعکس‌کننده کاهش قیمت بیت کوین از آخرین اوج تاریخی قیمت آن است. طی ماه گذشته، قیمت FTM در بازه‌ای از 0.60 تا 0.80 دلار معامله شده است. از طرف دیگر، جهش قیمت امروز نیز می‌تواند نشانه‌ای از آغاز یک روند صعودی باشد که با شاخص نسبی مقاومت (RSI) پایدار در سطح 54 پشتیبانی می‌شود.

چشم‌انداز آخر هفته قیمت فانتوم

با نزدیک شدن به آخر هفته، ناظران بازار به‌دقت رفتار قیمت FTM را مشاهده خواهند کرد. عملکرد این رمز ارز در طول آخر هفته می‌تواند دیدگاه‌های ارزشمندی در مورد مسیر این توکن طی هفته آینده ارائه دهد.

در پایان باید گفت، جهش اخیر قیمت فانتوم و هیجان پیرامون ارتقای Sonic نشان می‌دهد شبکه این رمز ارز در آستانه رشد قابل توجهی قرار دارد. هرچند همیشه پیش‌بینی زمان مناسب برای خرید دشوار است، تحولات کنونی نشان می‌دهد فانتوم ممکن است پتانسیل رشد قیمت زیادی داشته باشد. سرمایه‌گذاران باید به چگونگی ارتقا و واکنش بازار در طول آخر هفته توجه کنند.

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

به اشتراک گذاری

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس پروفایل پرسپولیسی واسه طرفداران پیروزی