نجات یک تیم پرتغالی به دست یاران علیپور


نجات یک تیم پرتغالی به دست یاران علیپور

ژیل ویسنته در حضور ثابت و 43 دقیقه‌ای مهاجم ایرانی خود برابر استرلا شکست خورد.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته سی و چهارم و پایانی لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال ژیل ویسنته در حالی که علی علیپور را در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت 18 شنبه شب (به وقت ایران) در استادیوم ژوزه گومس مقابل استرلا رده پانزدهمی رفت.

استرلا با توجه به نتایج همزمان در صورت کسب حتی تساوی در این بازی مقابل یاران علیپور هم گزینه سقوط می‌شد و به مسابقه پلی‌آف برای بقا در لیگ برتر پرتغال می‌رفت، اما توانست برد ارزشمندی به دست بیاورد و در این رقابت‌ها بماند.

2023508

تیم فوتبال ژیل ویسنته پس از چهار هفته نمایش موفق که توانسته بود دو تساوی و دو پیروزی به دست بیاورد، در آخرین مسابقه فصل لیگ برتر پرتغال در زمین استرلا با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا 36 امتیازی بماند و فصل 24-2023 را با قرار گرفتن در رتبه دوازدهم به پایان برساند.

علی علیپور، مهاجم ایرانی ژیل ویسنته با وجود اینکه در ترکیب اولیه بود و در نیمه نخست یک موقعیت جدی داشت و ضربه در چارچوب او با پای چپ را گلر استرلا در دو مرحله مهار کرد، تا پایان بازی در زمین نبود.

علیپور در دیدار مقابل استرلا که نوزدهمین بازی فصل او در لیگ برتر پرتغال بود، در دقیقه 43 تعویض شد و نتوانست آمار دو گل زده‌اش در این رقابت‌ها برای ژیل ویسنته را در آخرین مسابقه افزایش بدهد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس پروفایل پرسپولیسی واسه طرفداران پیروزی