بهانه جدید لاپورتا: چند بازیکن با ژاوی مشکل دارند!


بهانه جدید لاپورتا: چند بازیکن با ژاوی مشکل دارند!

به‌نظر می‌رسد علاوه‌بر مشکلات مدیریت بارسلونا با ژاوی هرناندز، چند نفر از بازیکنان هم از کار کردن با او ناراضی هستند.

به گزارش "ورزش سه"، هفته‌های آخر فصل در رختکن بارسا به اندازه ماه مارس و نیمه اول آوریل خوشایند نیست. پس از شکست برابر پاری سن ژرمن و ناکامی در رسیدن به نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ و سپس باخت در ال‌کلاسیکو، اتفاقاتی رخ داده که باعث به هم ریختن جو رختکن بلوگرانا شده است.

قابل توجه‌ترین مسئله مربوط به دو مهاجم تیم است: رابرت لواندوفسکی و ویتور روکه. بازی مقابل آلمریا چهارمین بازی متوالی بود که مهاجم لهستانی در نیمه دوم تعویض می‌شود، موضوعی که با توجه به اینکه در فصل جدید بارسا قصد جذب بازیکنانی هجومی را دارد، او را نگران کرده است. یکی دیگر از مشکلاتی که او با ژاوی دارد، مربوط به کورس آقای گلی است. آرتم دووبیک با ۲۰ گل بهترین گلزن لالیگاست و لوا با ۱۷ گل شانس خوبی برای رسیدن به رتبه اول دارد اما یکی از موانع او تعویض و خارج شدن از بازی‌های اخیر بوده است. او در بازی با آلمریا هم در دقیقه ۶۹ از بازی خارج شد و با اینکه اعتراض واضحی انجام نداد اما از چهره‌اش می‌شد نارضایتی از انتخاب ژاوی را دید.

2023458

ویتور روکه هم در هفته‌های اخیر به انتخاب‌های ژاوی معترض بوده است. ستاره جوان برزیلی در نیم‌فصل راهی بارسا شد اما هیچوقت مورد اعتماد سرمربی قرار نگرفت و از ترکیب دور شد.

حضور اندک ژوائو فلیکس در بازی‌های گذشته هم باعث ناامیدی و نارضایتی ستاره پرتغالی شده است. حتی اخباری هم منتشر شد از اینکه ژاوی قصد ندارد او را برای فصل بعد در تیمش نگه دارد و این موضوع هم او را نگران کرده است.

2023457

درنهایت رونالد آرائوخو که به دلیل مصدومیت زانو برابر کادیز و آلمریا بازی نکرد نیز همواره در مورد انتخاب‌های ژاوی با این مربی اختلاف نظر داشته‌اند و هر دو طرف هم این موضوع را اعلام کرده‌اند.

خوان لاپورتا که در روزهای گذشته با ژاوی دچار مشکل شده است، ممکن است از این نارضایتی‌ها استفاده کند و با همین دلایل سرمربی را از سمتش اخراج کند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چگونه سوانح هوایی سرنوشت سیاسی کشورها را تغییر داد؟