قرارداد خلیلی یک سال دیگر تمدید شد/ صعود تنها لژیونر هندبال زنان به لیگ برتر رومانی


قرارداد خلیلی یک سال دیگر تمدید شد/ صعود تنها لژیونر هندبال زنان به لیگ برتر رومانی

سنگربان تیم ملی هندبال بانوان ایران همراه با تیمش به لیگ برتر رومانی صعود کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال زنان رومانی با شرکت ۲۱ تیم و به مدت ۱۱ ماه به صورت گروهی برگزار شد که فاطمه خلیلی سنگربان قمی تیم ملی هندبال زنان ایران موفق شد همراه با تیم "چسمه یاشی" به مقام نایب قهرمانی این مسابقات برسد و جواز حضور در سوپر لیگ باشگاه‌های هندبال زنان رومانی را به دست آورد.

خلیلی پس از کسب مقام نایب قهرمانی در لیگ یک دسته اول رومانی در گفتگو با "ورزش سه" پیرامون این مسابقات گفت: "خوشبختانه پس از حدود یک سال که به رومانی آمدم و از باشگاه "سلیمان پاشا" ترکیه جدا شدم توانستم در لیگ یک هندبال زنان رومانی به مقام نایب قهرمانی برسم و همراه با تیم "چِسمه یاشی" جواز حضور در لیگ برتر این مسابقات را برای فصل آینده کسب کنم."

خلیلی پیرامون اینکه آیا برای فصل بعدی با تیم رومانیایی قرارداد خود را تمدید خواهد کرد یا خیر، گفت: "پس از اینکه چند پیشنهاد مختلف داشتم و با بررسی این پیشنهادات تصمیم گرفتم تا مجدد در تیم فعلی به کار خود ادامه دهم و یک سال دیگر نیز قراردادم را با باشگاه "چِسمه" تمدید کنم تا در فصل آینده در سوپر لیگ برای این تیم درون دروازه قرار بگیرم."

2023438

سنگربان تیم ملی هندبال زنان در رابطه با شرایطش در تیم رومانیایی عنوان کرد: "خدا را شکر در فصلی که گذشت باشگاه به هدف خود یعنی صعود به لیگ برتر رسید و توانستم درون دروازه این تیم عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارم. و از شرایطی که در اینجا دارم بسیار راضی هستم. چراکه هندبال در اروپا در هردو بخش اقایان و بانوان از اعتبار و جایگاه بسیار بالای برخوردار است و همه چیز به صورت حرفه‌ای دنبال می‌شود‌‌‌. امیدوارم در فصل آینده نیز بتوانم برای تیمم درخشان ظاهر شوم تا پرچم ایران را نیز در اروپا بالا ببرم."

فاطمه خلیلى در حال حاضر تنها لژیونر هندبال زنان به حساب مى آید و پیش از این سابقه حضور در پنج دوره از مسابقات قهرمانی هندبال زنان آسیا را در کارنامه دارد. او در مسابقات قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۱ اسپانیا در دیدار مقابل نروژ به عنوان برترین بازیکن زمین شناخته شد.

2023437

* صمد خزایى


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


کسب مقام شانزدهمی برای تیم دختران ایران