ناراحتی ستاره دورتموند: شاید این آخرین بازی بود


ناراحتی ستاره دورتموند: شاید این آخرین بازی بود

ناراحتی متس هوملس در پایان بازی امروز بروسیا دورتموند، یکی از نکات قابل توجه بازی‌های هفته پایانی بوندسلیگا بود.

به گزارش "ورزش سه"، فصل ۲۴-۲۰۲۳ بوندسلیگا امروز به پایان رسید و شاگردان ژابی آلونسو همان‌طور که چند هفته قهرمانی‌شان در این فصل را قطعی کرده بودند، جام را بالای سر بردند.

در سمت دیگر بایرن مونیخ درحالی‌که با گل‌های دقایق ۴ و ۶ از هوفنهایم جلو افتاده بود، درنهایت متحمل شکست ۴-۲ شد و علاوه‌بر پایان فصل با باخت، رتبه دوم و حضور در سوپرجام را از دست داد.

یکی دیگر از نکات دیدارهای روز شنبه، پیروزی پرگل دورتموندی‌ها با گلزنی مارکو رویس بود که باعث می‌شود این ستاره با خاطره‌ای خوش آخرین بازی‌اش در بوندسلیگا را به یاد بیاورد.

2023421

در پایان بازی رویس با چهره‌ای ناراحت در زمین حضور داشت، اما او تنها بازیکنی نبود که به آخرین بازی‌اش برای دورتموند فکر می‌کرد. متس هوملس، ستاره خط دفاع زردپوشان در این فصل هم با چهره‌ای مغموم و درحالی‌که به تیرک تکیه زده بود دیده شد. او در این فصل از بهترین بازیکنان تیمش بوده و در دیدار رفت و برگشت مقابل پاری سن ژرمن در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ هم دو نمایش فوق‌العاده از خود ارائه داد و حتی موفق به گلزنی هم شد.

با این حال قرارداد او در پایان این فصل به اتمام می‌رسد و مذاکرات این بازیکن با دورتموند هم تاکنون بی‌نتیجه باقی مانده است. در حالی‌که برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند که تکلیف او تا پیش از دیدار فینال چمپیونزلیگ مقابل رئال مشخص می‌شود، اما یک موضوع او و هواداران دورتموند را آزار می‌دهد؛ اگر او در پایان فصل جدا شود، شانس خداحافظی باشکوه در مقابل دیوار زرد را از دست خواهد داد و اگر موضوع جدایی احتمالی‌اش زودتر اعلام می‌شد، او هم می‌توانست مانند رویس، یک خداحافظی ماندگار داشته باشد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

گردان روی دست خداحافظی کرد/ اشک‌های شهاب در خاص‌ترین روز زندگی (عکس)